SubstansPrime Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Heisan. Skal bygge en liten pc til min datter og trenger da en PSU. Komplett har nå tilbud på denne https://www.komplett.no/silver-power-sp-s650-650w-psu/771924 og jeg lurer på om denne er grei? Den er selvfølgelig overkill for hennes maskin, men jeg tenker at det kan være greit med 650w slik at vi kan bygge den ut i fremtiden. Hun bruker den til skolearbeide, surfing og film, altså ingen spilling. Burde jeg gå for denne eller gå ned i watt og finne en annen? Endret 16. mars 2014 av SubstansPrime Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Den er faktisk veldig bra. Eneste minuset er at den ikke er modulær, så det kan bli litt kabelsalat i kabinettet Lenke til kommentar
y tho Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Hadde det ikke vært smartere med en bærebar? Hvis den kun brukes til skolearbeid, film og surfing. Har selv en bærebar som er til skolearbeid og som er lett å ta med seg rundt. (Bare en liten tanke) Endret 16. mars 2014 av ImBrakkie Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Takker for svar, da går jeg for den. Flott ide med tanke på bærbar, men vi har 3 av dem i huset så hun får overta min når jeg trenger ny:) og når hun har bruk for en (hun går i 5 klasse). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå