Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er voldelig sex normalt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil påstå at det er ganske sykt.

Edit: Men det jeg ikke forstår er at amatører skal få kvele og dengelaus på hverandre. Men jeg får ikke gå opp i en boksering og slå løs på en som måtte være så dum å gå opp på andre siden.

For det første: hvem mener du skal ha rett til å bestemme hva voksne mennesker frivillig gjør med hverandre?

Og for det andre: hvem hindrer deg i å gå opp i en boksering og sparre med noen andre?

Anonymous poster hash: 6fae3...91f

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at det er ganske sykt.

Edit: Men det jeg ikke forstår er at amatører skal få kvele og dengelaus på hverandre. Men jeg får ikke gå opp i en boksering og slå løs på en som måtte være så dum å gå opp på andre siden.

For det første: hvem mener du skal ha rett til å bestemme hva voksne mennesker frivillig gjør med hverandre?

Og for det andre: hvem hindrer deg i å gå opp i en boksering og sparre med noen andre?

Jf. lov 15 juni 2001 nr. 73.

§ 1.Den som forsettlig deltar i konkurranse, oppvisning eller treningskamp i profesjonell boksing her i riket, straffes med bøter eller fengsel inntil tre måneder. 0

Endres ved lov 20 mai 2005 nr. 28 (ikr. fra den tid som fastsettes ved lov) som endret ved lov 19 juni 2009 nr. 74.

Da er riktig nok ikke amatørboksing inkludert. Men reglene i amatørboksing er også så latterlige at du blir utestengt dersom du skulle være så uheldig og få en knockout.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Det hele dreier seg om samtykkende handlinger innenfor trygge rammer, samme gjelder boksing (hvor 2 stk frivillig går i ringen mot hverandre).

Per definisjon så er proff boksing ulovlig i Norge ja, det samme gjelder annen aktivitet hvor det voldes potensiell stor fysisk skade, det å sammenlinge knyttneveslag i hodet med potensielle hodeskader med spanking og breathcontrol er vel litt å ta i. ;)

Uansett så kan diverse aktiviteter være beriktende for ens egenutvikling selv om det inneholder smerte eller annen aktivitet, selv innebandy kan gå hardt for seg, har man hatt det morro selv om man får litt blåmerker på legger etc.

Lenke til kommentar

Det hele dreier seg om samtykkende handlinger innenfor trygge rammer, samme gjelder boksing (hvor 2 stk frivillig går i ringen mot hverandre).

Per definisjon så er proff boksing ulovlig i Norge ja, det samme gjelder annen aktivitet hvor det voldes potensiell stor fysisk skade, det å sammenlinge knyttneveslag i hodet med potensielle hodeskader med spanking og breathcontrol er vel litt å ta i. ;)

Uansett så kan diverse aktiviteter være beriktende for ens egenutvikling selv om det inneholder smerte eller annen aktivitet, selv innebandy kan gå hardt for seg, har man hatt det morro selv om man får litt blåmerker på legger etc.

Breathcontrol skjer det ulykker med. Det er ganske enkelt å kvele ett menneske. For det har jeg gjort ved noen anledninger. Du kan gjøre ganske stygge skader selv om du ikke kveler dem heller.

Men unasett, så må jeg personlig si at det er rart og litt forstyrrende at andre pirrer på tanken av å skade andre. Det er liksom ikke slikt man burde synes er gøy.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Men unasett, så må jeg personlig si at det er rart og litt forstyrrende at andre pirrer på tanken av å skade andre. Det er liksom ikke slikt man burde synes er gøy.

Hvordan påvirker det deg om en fyr liker å gi kona si (som for øvrig elsker å motta) ris? At du personlig ikke liker det er selvsagt helt greit, men det er også fullstendig irrelevant for alle andre enn deg selv.

Lenke til kommentar

Hvordan påvirker det deg om en fyr liker å gi kona si (som for øvrig elsker å motta) ris? At du personlig ikke liker det er selvsagt helt greit, men det er også fullstendig irrelevant for alle andre enn deg selv.

Ikkje mer enn en på 60 som er ilag med ei på 16, men det gjør det ikke mindre sykt av den grunn.

Lenke til kommentar

Da kan vi dra paralleller til hvor "sykt" det er at to voksne mennesker går i en boksering og "denger" løs på hverandre og da faktisk prøver å slå hverandre i svime eller i en slik forfatning til at kampen må stoppes pga helsemessige årsaker (ref proff boksing)! ;)

Innen BDSM og som nevnt Breathcontrol så er det ikke meningen å skade folk og få dem til å svime av, det er heller følelsen av makt/ikke ha makten som er "rusen" i seg selv i en slik setting! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg må først og fremst si at jeg elsker kjæresten min over alt og vi har utrolig god kommunikasjon og godt forhold ellers, og sexen vi har er det beste jeg noen gang har opplevd.

Når vi har sex, så liker jeg at han binder meg fast i både armer og ben, gjerne så stramt at det blir blåmerker av det. Jeg elsker at han kveler, lugger og choker meg med både pikken og fingrene sine. Helt til jeg nesten besvimer. Her kommer delen hvor jeg er nysgjerrig på om er normalt. Jeg elsker å bli slått, gjerne med en hard gjenstand. Så hardt at jeg hyler og gråter, og ender med store blåmerker på kroppen. Jeg ønsker å bli ordentlig mishandlet i senga.

Er dette egentlig normalt? Er det noen av dere som liker det samme?

Anonymous poster hash: 8523b...78a

Det er ikke unormalt tror jeg. Men jeg vil ikke påføres smerte. Jeg er for kjærlighetsfull for sånnt. Mener at å slå hveandre ikke er kjærlighet, eller gjøre hveandre vondt ved smerter.. Ikke noe for meg!

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror ikke at det er så uvanlig...

Så flertallet av oss mennesker, har samme typen sex som trådstarter? Virker ganske så sykt spør du meg. Hadde aldri gjort det på den måten. Er vel noe med at alle er forskjellige...

Endret av Tkse
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...