Teza Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Har en 7" lilliputt skjerm i bilen som er koblet til et analogt ryggekamera (RCA). Er det mulig via overganger å koble dette til et nettbrett, uansett type dog gjerne et fra samsung? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 I "verste fall" kan du vel lage en adapter selv. Hva slags tilkoblingsmuligheter er det på skjermen? Lenke til kommentar
Teza Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Mulig jeg forklarte meg litt kronglete. Lilliput skjermen har analog kontakt så dette fungerere pr i dag. Det jeg ønsker er å hive ut hele Lilliputt skjermen og benytte et hvilket som helst nettbrett i stedet. Problemet er bare å få live visning fra ryggekameraet til et nettbrett. Nettbrett vil bli kjøpt når fungerende løsning blir funnet USB video capturecard? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Er det nødt til å være det originale kameraet, da? Jeg har jo ikke peiling, men du kunne kanskje kjøpe noen digitale greier og montere på samme sted som det gamle, eller i bakruta? Mulig du får det billig på Ebay. Lenke til kommentar
Teza Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Det er et særdeles godt ryggekamera, og jeg ønsker grunnet kvaliteten på dette ikke å bytte det ut. Har sett litt på denne løsningen, men er usikker på om den vil fungere. Er også noen tilbakemeldinger på nettet som sier denne er uegnet til å digitalisere opptak. Spørsmålet er vel om den er egnet til mitt bruk og om det vil fungere? Lenke til kommentar
ØyvindW Skrevet 18. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2014 http://www.egilverne.no/egilverne/default.asp?page=vare&ProdusentID=REK_WT433 Har ikke prøvd det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå