Neckrick Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hei! Trenger litt hjelp med biologi. Vi skal ha muntlig biologi tentamen der innledningen(presentasjonen) skal telle 0% mens utspørringen skal telle 100%. Jeg føler at jeg kan mye, men jeg klarer ikke å på en måte uttrykke det på en flytende måte. Altså når du bare kan snakke og snakke om et tema. Det blir sånn litt hakkete, fordi jeg må tenke litt noen ganger før jeg skal svare. Hvordan øver man til dette? Jeg leser og leser flere ganger, prøver å lage stikkord i hodet, men fortsatt kan jeg ikke holde på sånn. Da vil jeg ikke være ferdig med pensumet før til etter sommeren. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hva med å svare på spørmål i boken muntlig høyt for deg selv? Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Hva med å svare på spørmål i boken muntlig høyt for deg selv? Jepp, da klarte jeg 5ern _) Kunne fått seks også, han sa han sp at jeg kunne mye, men snakket veldig fort for å "få" med alt. Hvis jeg hadde snakket litt sakte og bedre presisjon, hadde 6ern vært der. Endret 4. april 2014 av Neckrick 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå