psf Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) heihå. tenkte å kjøpe meg en ny harddisk til å bruke som spill hdd. hva anbefaler folk, burde jeg kjøpe en ssd eller holder det med en "vanlig" hdd, har en ssd som jeg kjører windows på. men siden ssd ligger såppas høyt i pris så synes jeg det blir litt mye penger å bare lagre spill på. spiller som regel bf3 og 4, skyrim, thief. kjøp av ny hdd er hovedsaklig pga titanfall pga det krever mye plass jeg er ikke lenger hardcore gamer, da jeg har blitt pappa og finner lite tid til å sitte på pc`n.. + at jeg venter barn nr 2 til sommeren. tips? Endret 15. mars 2014 av psf Lenke til kommentar
Never Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hva med en av seagates hybriddisker? har ingen erfaring selv med disse... men vuderer en til eget bruk atm. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Det går fint ann å spille fra en HDD. Du vil ha litt tregere map-load f.eks, men det betyr ikke så mye. Selvsagt vil SSD alltid være å foretrekke, men hvis du ikke ønsker å bruke så mye penger vil en HDD fungere fint. Du kan f.eks se på denne for å kjøpe en disk som yter litt ekstra. Den vil ikke være "grønn" og den kan nok lage litt mer støy en andre disker, men den vil være raskere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå