Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ex sender sms om sin nye erobring....

Anbefalte innlegg

Hvem ex sender en sms om at han har en ONS?!

Hvordan forholder man seg til sånt?

Har ikke svart, har noen gloser på tunga- men holder meg for god.

Har noen opplevd lignende??

Vært slutt i 1.5 mnd bare og jeg var knust!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv vært borti lignende. Bare overse all kontakt han gjør med deg. Han gjør det for å få din oppmerksomhet, gjøre deg sjalu.

Uansett hvilket svar du gir vil det gi han en følelse av å oppnå det han ville med meldingen.

Lenke til kommentar

ikke svar, slett meldingen, finn deg en ordentlig fyr å bli kjæreste med neste gang.

Hvis du vil vite hvorfor han gjør dette: Fordi du har gjort noe i løpet av de 1.5mnd dere har vært slutt som han har blitt sjalu på, være det blitt venn med en fyr på facebook han synes er kjekkere enn seg selv, blitt sett pratende med noen han føler seg truet av osv. Han føler sikkert du har gått fremfor raskt med noen andre eller er redd for at du har gjort det siden du ikke har tatt kontakt og prøver å vise at han også "har gått videre sjø!"..

Han viser ved å sende deg sånn at han er sjalu, absolutt beste du kan gjøre er å fortsette å oppføre deg AKKURAT som du har gjort de siste 1.5 månedene, IKKE svar, han vil at du skal svare at du blir så lei deg og sånn tull for å mate egoet sitt.

Anonymous poster hash: a88c8...9ea
Lenke til kommentar

han likte at du ble veldig lei deg, når du sluttet å vise at du var lei deg så føler han at du ikke er lei deg nok, derfor vil han kjøre igang en ny runde med grining fra din side ved å gjøre sånt. Bare ikke svar, hvis du blir konfrontert med det så sier du bare "kult det liksom men jeg prøver å konsentrere meg om meldinger jeg får fra andre gutter enn deg om dagen..."

• Liker 1
Lenke til kommentar

ikke svar, slett meldingen, finn deg en ordentlig fyr å bli kjæreste med neste gang.

Hvis du vil vite hvorfor han gjør dette: Fordi du har gjort noe i løpet av de 1.5mnd dere har vært slutt som han har blitt sjalu på, være det blitt venn med en fyr på facebook han synes er kjekkere enn seg selv, blitt sett pratende med noen han føler seg truet av osv. Han føler sikkert du har gått fremfor raskt med noen andre eller er redd for at du har gjort det siden du ikke har tatt kontakt og prøver å vise at han også "har gått videre sjø!"..

Han viser ved å sende deg sånn at han er sjalu, absolutt beste du kan gjøre er å fortsette å oppføre deg AKKURAT som du har gjort de siste 1.5 månedene, IKKE svar, han vil at du skal svare at du blir så lei deg og sånn tull for å mate egoet sitt.

Haha herregud, kjenner du han??? Det høres jo egentlig akkurat ut som noe han kunne gjort ja...

Og JA jeg har blitt venner på face med en han irriterte seg over og var sjalu på tidligere...

Mannfolk ja....

Lenke til kommentar

Haha herregud, kjenner du han??? Det høres jo egentlig akkurat ut som noe han kunne gjort ja...

Og JA jeg har blitt venner på face med en han irriterte seg over og var sjalu på tidligere...

Mannfolk ja....

kjenner han ikke, men kjenner typen :)

Bare ta det helt med ro du, ikke gjør noen verdens ting :)

/mann 26

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...