ladyGG Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvem ex sender en sms om at han har en ONS?! Hvordan forholder man seg til sånt? Har ikke svart, har noen gloser på tunga- men holder meg for god. Har noen opplevd lignende??Vært slutt i 1.5 mnd bare og jeg var knust! Lenke til kommentar
Populært innlegg Vannlinjen Skrevet 15. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2014 Ikke svar. Deretter sletter du meldingen. 17 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Han sender deg den for å skryte og gjøre deg sjalu.... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Han som gjorde det slutt? Virker som han prøver å gjøre deg sjalu. Ikke svar! 3 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 "Bra for deg. :)" Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Har selv vært borti lignende. Bare overse all kontakt han gjør med deg. Han gjør det for å få din oppmerksomhet, gjøre deg sjalu. Uansett hvilket svar du gir vil det gi han en følelse av å oppnå det han ville med meldingen. Lenke til kommentar
ladyGG Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Han som gjorde det slutt ja.... Hvorfor vil han ha min oppmerksomhet når han ikke vil ha meg? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 svar med "cool story brah" eller "umad and sad" hver gang han sender noe eller bare ignorer d Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Kanskje han egentlig vil ha deg eller liker tanken på at du blir sjalu/vil ha ham. 3 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Et skudd i blinde, men jeg tror han vil ha kroppen din, og ikke resten. Slem tanke, men det kan være sannheten i denne saken. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Bare responder med at viss du kunne sendt bilde av alle dine potensielle ville han ha følt seg som en som hadde fått like mye som ringeren i Notre Dame Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 ikke svar, slett meldingen, finn deg en ordentlig fyr å bli kjæreste med neste gang. Hvis du vil vite hvorfor han gjør dette: Fordi du har gjort noe i løpet av de 1.5mnd dere har vært slutt som han har blitt sjalu på, være det blitt venn med en fyr på facebook han synes er kjekkere enn seg selv, blitt sett pratende med noen han føler seg truet av osv. Han føler sikkert du har gått fremfor raskt med noen andre eller er redd for at du har gjort det siden du ikke har tatt kontakt og prøver å vise at han også "har gått videre sjø!".. Han viser ved å sende deg sånn at han er sjalu, absolutt beste du kan gjøre er å fortsette å oppføre deg AKKURAT som du har gjort de siste 1.5 månedene, IKKE svar, han vil at du skal svare at du blir så lei deg og sånn tull for å mate egoet sitt. Anonymous poster hash: a88c8...9ea Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Slett meldingen, og ignorer han. Gå videre. Noen ganger det beste, tro meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 han likte at du ble veldig lei deg, når du sluttet å vise at du var lei deg så føler han at du ikke er lei deg nok, derfor vil han kjøre igang en ny runde med grining fra din side ved å gjøre sånt. Bare ikke svar, hvis du blir konfrontert med det så sier du bare "kult det liksom men jeg prøver å konsentrere meg om meldinger jeg får fra andre gutter enn deg om dagen..." Anonymous poster hash: a88c8...9ea 1 Lenke til kommentar
ladyGG Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 ikke svar, slett meldingen, finn deg en ordentlig fyr å bli kjæreste med neste gang. Hvis du vil vite hvorfor han gjør dette: Fordi du har gjort noe i løpet av de 1.5mnd dere har vært slutt som han har blitt sjalu på, være det blitt venn med en fyr på facebook han synes er kjekkere enn seg selv, blitt sett pratende med noen han føler seg truet av osv. Han føler sikkert du har gått fremfor raskt med noen andre eller er redd for at du har gjort det siden du ikke har tatt kontakt og prøver å vise at han også "har gått videre sjø!".. Han viser ved å sende deg sånn at han er sjalu, absolutt beste du kan gjøre er å fortsette å oppføre deg AKKURAT som du har gjort de siste 1.5 månedene, IKKE svar, han vil at du skal svare at du blir så lei deg og sånn tull for å mate egoet sitt. Anonymous poster hash: a88c8...9ea Haha herregud, kjenner du han??? Det høres jo egentlig akkurat ut som noe han kunne gjort ja... Og JA jeg har blitt venner på face med en han irriterte seg over og var sjalu på tidligere... Mannfolk ja.... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 ikke svar, slett meldingen, finn deg en ordentlig fyr å bli kjæreste med neste gang. Hvis du vil vite hvorfor han gjør dette: Fordi du har gjort noe i løpet av de 1.5mnd dere har vært slutt som han har blitt sjalu på, være det blitt venn med en fyr på facebook han synes er kjekkere enn seg selv, blitt sett pratende med noen han føler seg truet av osv. Han føler sikkert du har gått fremfor raskt med noen andre eller er redd for at du har gjort det siden du ikke har tatt kontakt og prøver å vise at han også "har gått videre sjø!".. Han viser ved å sende deg sånn at han er sjalu, absolutt beste du kan gjøre er å fortsette å oppføre deg AKKURAT som du har gjort de siste 1.5 månedene, IKKE svar, han vil at du skal svare at du blir så lei deg og sånn tull for å mate egoet sitt. Anonymous poster hash: a88c8...9ea Haha herregud, kjenner du han??? Det høres jo egentlig akkurat ut som noe han kunne gjort ja... Og JA jeg har blitt venner på face med en han irriterte seg over og var sjalu på tidligere... Mannfolk ja.... kjenner han ikke, men kjenner typen Bare ta det helt med ro du, ikke gjør noen verdens ting /mann 26 Anonymous poster hash: a88c8...9ea Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Bare svar at :"Åh?`. "Hun damen var jeg borti selv her for en uke siden, og hun gav meg klamydia :`(" Lenke til kommentar
liealot Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Ikke svar, slett meldingen. Han er sjalu på noe og vil gjøre deg sjalu tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå