Krig og fred Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg har kjøpt en HDMI kabel of koblet min windows 8 pc til min LG "47" men jeg får ikke noe signal. I følge google skal jeg fikse dette i kontrollpanel men det er her jeg sliter ....det finnes intet valg for å aktivisere skjermen. Vær så snill og hjelp meg Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Har du valgt riktig "kilde" på TVen? Slik at den HDMI-porten er aktiv 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg har valgt hdmi output via fjernkontrollen hvis det er det du mener? Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Output betyr utgang, så det er ikke det du skal velge (du skal jo ikke sende signaler UT av tv-en). Du har kanskje en knapp på fjernkontrollen til TVen som heter Input? Eller HDMI1, HDMI2 osv? 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Ja mente input hehe. Tv'n registrerer at det er en hdmi kabel koblet til men pc'n ser ikke ut til å sende de nødvendige signalene. Når jeg velger hdmi på tv'n står det først "connecting" men etter ett par sekunder går den over til "no signal". Endret 16. mars 2014 av dobermannoslo Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Hvor mange HDMI innganger er det på TV'en? Er det flere, må du være på riktig. 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Prøv å restart PC med TV tilkoblet (og valgt riktig inngang). 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Hvor mange HDMI innganger er det på TV'en? Er det flere, må du være på riktig. Det er to innganger og jeg har prøvd å bruke begge. Når jeg bytter registrerer tv'n hvilke port som er i bruk. Lenke til kommentar
cbrr6 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Jeg hadde et lignende problem, det viste seg at HDMI-kabelen var defekt. Men jeg fikk opp feilmeldingen "ikke støttet bildeformat" eller lignende på TVen, mener jeg å huske. Og du har selvfølgelig ikke brukt HDMI-utgangen på hovedkortet når du koblet til? edit: beklager bump, så ikke hvor gammel tråden var Endret 18. april 2014 av cbrr6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå