Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ordentlig eskorte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eskortepike er bare et finere ord for prostituert. Finnes det menn som betaler prosituerte for andre ting enn sex? Absolutt, noen er ensomme og ønsker kun noen å prate med, men jeg ville ikke forventet å få mange kunder ved å annonsere at du ikke tilbyr sex.

Kanskje du kan tilby kosing?

https://www.youtube.com/watch?v=DHbfknl9-uc

Sikkert supert for stressede menn, som ikke er sammen med noen, men som trenger å slappe av etter en lang dag på jobben :)

Eller for menn som har slått opp med noen og som trenger litt trøst.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

tviler på markedet for det der er særlig stort i norge

For markedet for eskorter (horer) som ikke selger sex er større?

Hvis TS er modell pen, så kan hun promotere seg som eskorte til velstående menn som ønsker å ta med seg pene kvinner på fest, men jeg tror ikke det er mange slike eskorte byråer her i Norge. Jeg har i hvert fall ikke fått inntrykket av at det er et stort marked for det her, men jeg kan ta feil, jeg henger ikke i slike miljøer.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er jente på 21 år og studerer og lurer på om noen av dere har tips eller et eller annet for hvordan jeg kan bli eskortepike uten å gi sex?

Anonymous poster hash: 3fdc6...79e

Hvorfor ikke sex? Mer penger å tjene og et langt større marked.

Hva med å bli støttekontakt eller noe sånt?

Den var god :rofl:

Lenke til kommentar

Hei, jeg er jente på 21 år og studerer og lurer på om noen av dere har tips eller et eller annet for hvordan jeg kan bli eskortepike uten å gi sex?

Dette er ikke så vanlig i Norge, men er mer utbredt i utlandet. Det vil nok være vanskelig og litt utfordrene forde de aller fleste kunder ville forbente sex om du tilbyr det eller ikke. Derfor er det lett å ganske raskt også tilby sex. Så om dette er noe du ikke ønsker, foreslår jeg du ikke starter med eskorte heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...