RBW Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Skal du handle på nett er det mange fallgruver.Guide: 10 enkle grep for å unngå utenlandsk nettsvindel (Ekstra) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 #1 Ebay? DealExtreme? Begge har vanvittige (lave) priser og gratis frakt 2 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Samme reglene gjelder også for handel i Norge via Finn, men her har man ingen mulighet til å sjekke karakterer før handelen, og betalingsløsningene er ikke helt sikre... Råd #1 er mest relevant når det gjelder kjente merkevarer. Kjøper man direkte fra Kina så kan man likevel kjøpe helt greie ukjente produkter til en symbolsk sum. Husk likevel at mange priser på minne og prosessorer er globale, disse tingene er ikke vesentlig billigere i Kina. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Dealextreme funker fint, synes jeg. Aldri opplevd annet enn at jeg får varen og og den funker fint. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Guide: 2 enkle grep for å unngå utenlandsk nettsvindel. #1: Nei. #2: NEEEEEEI! Ferdig... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 #1 Ebay? DealExtreme? Begge har vanvittige (lave) priser og gratis frakt Du er vel klar over at eBay er en auksjon/salgsside for privatpersoner og bedrifter og at det ikke er Ebay selv som selger varene. Ei er det heller gratis frakt på alt der. Forøvrig tar man punkt 1 i samråd med nr. 4. Eventuelt tar en risk/reward-vurdering. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Man burde kanskje tenke at Ebay er usikker med jalla-butikker med useriøse navn som "coinshop trading" som ikke har noe som helst med det de sleger å gjøre, andre navn på paypal og manglende engelsk, men min erfaring er at jeg aldri har blitt lurt av "ebay-butikker". AtW 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Ebay og paypal er noe av det sikreste du kan handle og betale med Får du ikke varen, får du pengene tilbake og selgeren blir kastet ut 1 Lenke til kommentar
karsy Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Bitcoin multi-signatur transaksjon. Og da gjaldt bare tips 3,7 og 9. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Dere bør oppdatere punkt 1. Der står det at tollgrensa er 200 kr. Det er den ikke noe mer ☺ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Det er vel begrenset i hvor stor grad tek.no kan oppdatere sine 653 Ekstra-artikler... Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Dere bør oppdatere punkt 1. Der står det at tollgrensa er 200 kr. Det er den ikke noe mer ☺ Oppdatert :-) 1 Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Det er vel begrenset i hvor stor grad tek.no kan oppdatere sine 653 Ekstra-artikler... Når de republiserer artikler på forsiden, til glede for nye lesere, uansett om det er en Ekstra-artikkel eller ikke, så bør de oppdatere de. Noe de også gjorde da det ble påpekt. 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Se der ja, jeg sjekket til og med om de hadde republisert, uten at jeg klarte å se det. Du har selvfølgelig helt rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå