RBW Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 BitFenix frister med spennende minikabinett.Test: BitFenix Colossus Micro-ATX Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Syntes det virket kult, Men likte ikke den led stripa. Føler den var for tykk. Liker best Corsair sine, Carbride for kjøling og Obsidian for `Looks` Men Bitfenix har helt geiale Mini-Itx/atx kabinetter 3 Lenke til kommentar
Jaffacake Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 En stygg versjon av Bitfenix Prodigy med andre ord 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Er Bitfenix Prodigy på vei til å bli testet av hardware.no også? Jeg vurderer nemlig å skru sammen en stasjonær maskin om ikke så lenge. Er det noen som har brukt Prodigy her? På bildene kan det se ut som det har litt mer tradisjonell layout på dette... Lenke til kommentar
nine09 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Usb kabler på siden.. Ehh Ja da kan ikke kabinettet stå intil en vegg i hvertfall Lenke til kommentar
Theodor liltheo Nilsen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 liker ikke disse micro kabinetene. urghhhh Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg har sansen for de jeg. Jeg har et LePont stående, men det var så stort og bråkete at det hørtes ut som et fly lettet hver gang jeg startet det. Så de siste årene har jeg brukt litt laptoper, men de er såpass dyre om man skal ha noe rask en skal spille på, så derfor vurderer jeg nå å sette i gang med en stasjonær luring. Og da trenger jeg ikke verdens største kabinett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå