brennj Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Bytta batteri på chevrolet van g20 i dag. Samme batteri som stod i før. Etter batteriskiftet så skrudde jeg om tenninga, og både vindusviskere, lys og gløding fungerte. Når jeg derimot prøvde å starte bilen, så kutta den helt, og nå skjer det ingenting når jeg vrir om tenninga. Hva er galt? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Du har rett og slett enten ikke skrudd til batteripolene bra nok, eller du har et batteri som er flatt. Hvis batteriet har stått til lagring lenge i for høy temperatur kan det skje at det blir utladet. Å sette på lader kan være lurt uansett. Lenke til kommentar
brennj Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Du har rett og slett enten ikke skrudd til batteripolene bra nok, eller du har et batteri som er flatt. Hvis batteriet har stått til lagring lenge i for høy temperatur kan det skje at det blir utladet. Å sette på lader kan være lurt uansett. Batteriene er helt nye, så skal ikke være det. Fant ut at sikringen til tenningen hadde gått, så får bytte den i morgen og evt begynne å lete etter om det er en kortslutning i tenninga en plass. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvillen bil kjører du? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvillen bil kjører du? Står i første post! 1 Lenke til kommentar
brennj Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Fikk fiksa det i dag! Det var dårlig jording på startmotor, dette førte dermed til at spenningen på tenningen ble for stor, og sikringen røk. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Fikk fiksa det i dag! Det var dårlig jording på startmotor, dette førte dermed til at spenningen på tenningen ble for stor, og sikringen røk. Har du overspenningsvern?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå