smort1 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Har ikke vært flicr-bruker tidligere, men skal nå starte opp. Er det noen som har en enkel bruksanvisning/ev. link til en sådann, på hvordan man laster inn bilder til månedstrådene med link til flicr (slik at bildet vises, og ikke bare linken) ? Endret 15. mars 2014 av smort1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Klikk på de gule feltene, kopier linken og lim inn. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Skjermbilde.JPG Klikk på de gule feltene, kopier linken og lim inn. Får dessverre ikke fram den "kart-nåla" ..... Edit; fant ut av det, på annen måte (funket ikke allikevel...., ble lastet opp et bilde, men funker ikke som link til flicr....) Endret 15. mars 2014 av smort1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Du må ha bildet i fullskjermsvisning. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Og tegnestift gir dette: (jeg har den nye flickr visningen aktivert. - vet ikke om dette forvirrer) Endret 15. mars 2014 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Og tegnestift gir dette: (jeg har den nye flickr visningen aktivert. - vet ikke om dette forvirrer) Hjelper ikke med fullskjermvisning, den tegnestiften finner jeg ikke..... Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Kanskje du har denne da? Isåfall så trykker du på den rød pil peker på og kopierer hele adressen, slik som vist på bildet over. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Kanskje du har denne da? Untitled-1.png Isåfall så trykker du på den rød pil peker på og kopierer hele adressen, slik som vist på bildet over. Yess! Det gjorde susen...! Takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå