nighttrain Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Er det noen som vet noe mer konkret når etterfølger til P800 kommer i handelen (P810 eller P900 eller hva den blir hetende) ? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 den heter p900 har vært link til en test her tidligere... har ikke peiling på pris, men tipper at det kan bli omtrent det samme som p800 kostet når den kom Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-p900-en.shtml er en fin test/omtale av mobilen.... det finnes mange andre også, men husker ikke helt adressene.. jo, www.p800.it har også en omtale forresten, den er italiensk, men bildene sier endel også... mobilen blir lansert offisielt 26. oktober, og kommer i butikkene i november (ikke skyt meg om jeg tar feil, den kan alltids bli utsatt men det virker ikke som den blir det) Noen forskjeller fra P800: Følger med 32-mb kort 65 k farger i skjermen UIQ 2.1, bedre grensesnitt med bedre themeing muligheter MP3 ringelyder Bedre stylus Mye mindre (20% så vidt jeg vet) 130 gram(vet ikke om det er med eller uten flipp) (28 gram mindre enn p800 med flipp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå