Borger___ Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Lurer på hvordan jeg kan kommentere et innlegg fra noe jeg følger, feks. tv2nyhetene, uten at det vises i newsfeeden til mine venner? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Tror du kan huke av for at innlegget ikke skal vises på facebooken din. Er sånn på VG ihvertfall:) Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Ikke hvis man kommenterer fra sin egen newsfeed ser det ut til :/ (Men under artikler er det slik du skisserer) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Tror faktisk ikke det er mulig så lenge artikkelen du kommenterer er offentlig. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Tror faktisk ikke det er mulig så lenge artikkelen du kommenterer er offentlig. Isåfall merkelig, mtp at når man kommenterer (via facebook) direkte under artikkelen fra den aktuelle nettsiden, så kan man hake av på at det ikke skal vises i news feed. Skjønner ikke helt da at det ikke skal gå ann hvis man kommenterer direkte fra newsfeeden sin.. :/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Du kan velge å ikke dele det hvis du kommentar inne på avisenes egne kommentarfelt som bare bruker FB som klient, men du kan ikke velge å skjule kommentarer på avisenes FB-sider uten å samtidig skjule alle andre kommentarer. Jeg irriterer meg grønn over dette selv, da det hadde vært deilig å kunne kommentare noen nyhetsartikler uten at hele slekta skal vite hva jeg skriver og gi meg sin mening. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Du kan velge å ikke dele det hvis du kommentar inne på avisenes egne kommentarfelt som bare bruker FB som klient, men du kan ikke velge å skjule kommentarer på avisenes FB-sider uten å samtidig skjule alle andre kommentarer. Jeg irriterer meg grønn over dette selv, da det hadde vært deilig å kunne kommentare noen nyhetsartikler uten at hele slekta skal vite hva jeg skriver og gi meg sin mening. Ja samme her! Vil det være et alternativ å gå fysisk inn på nettsiden (feks tv2) eller appen på mobiln (feks. tv2 appen) å heller kjøre en kommentar derfra med avhuking på IKKE publiser på facebook? Endret 17. mars 2014 av Borger___ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ja, for da bruker du en side som bare har FB som klient for diskusjonsfeltet og ikke FB i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå