Gå til innhold

delidded haswell, hvilken kjølepasta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja Nizzen metoden ;) vurderer å gjør det samme :) men får maks temp på 75-78 under bf 4...det er det tyngste eg bruker cpu til

Er vel ikke noe og tenke på morro og prøve noe nytt og ender med ressultater ;)

du få tak i sånn "klemme" på videon hos Jula

Lenke til kommentar

ja Nizzen metoden ;) vurderer å gjør det samme :) men får maks temp på 75-78 under bf 4...det er det tyngste eg bruker cpu til

Er vel ikke noe og tenke på morro og prøve noe nytt og ender med ressultater ;)

du få tak i sånn "klemme" på videon hos Jula

Okey tror e skal klarer og få lånt en til dette håper jeg eller så får jeg bruke kniv

Lenke til kommentar

Okey tror e skal klarer og få lånt en til dette håper jeg eller så får jeg bruke kniv

husk å mål temps før delidd- og etter delidd :) er interesant å se. tror kalleklovn fikk 10-12 grader kaldere cpu. hørt at det skal være mulig med opp til 20 grader

Lenke til kommentar

husk å mål temps før delidd- og etter delidd :) er interesant å se. tror kalleklovn fikk 10-12 grader kaldere cpu. hørt at det skal være mulig med opp til 20 grader

Det kan jeg fikse vet du :) ja har også hørt over 20 faktisk

Lenke til kommentar

Har selv bestillt en tube med Gelid Extreme, Da Nizzen sier dette er det beste, Så stoler på sjefen :D Men skal få testet det på både GPU og CPU(er) Min er faktisk ganske jevn temp, maks 5¤ forskjell på kjernene sist jeg sjekket ;)

Okey til underside av cpuen også`? Bruke den beggeplasser`?

Lenke til kommentar

Har selv bestillt en tube med Gelid Extreme, Da Nizzen sier dette er det beste, Så stoler på sjefen :D Men skal få testet det på både GPU og CPU(er) Min er faktisk ganske jevn temp, maks 5¤ forskjell på kjernene sist jeg sjekket ;)

Okey til underside av cpuen også`? Bruke den beggeplasser`?

Det er ikke vits å delide min CPU da den er låst, Men det er maks 5¤ forskjell på Kjernene, Har sett noen som har hatt core 1 på f.eks 65, Mens core 4 på 81 :p

EDIT: Jeg tror den er best, Men vet ikke om den er conductive eller noe :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...