Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Lurte på hva er den beste kjølepastan jeg kan bruke til dette? Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Kva er det snakk om her? Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Kva er det snakk om her? delidded haswell cpu så trenger god kjølepasta til undersiden og på toppen av cpuen. Men vil ha den beste som, finnes Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) denne er blant topp 3 som eg vet om Sjef https://www.komplett.no/noctua-nt-h1-kjlepasta/460665 forresten hvordan delidded du din pc? brukte du skalpell? eller Nizzen metoden xD Endret 15. mars 2014 av TheGaame Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 følge denne tenker jeg ! Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 ja Nizzen metoden vurderer å gjør det samme men får maks temp på 75-78 under bf 4...det er det tyngste eg bruker cpu til Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 ja Nizzen metoden vurderer å gjør det samme men får maks temp på 75-78 under bf 4...det er det tyngste eg bruker cpu til Er vel ikke noe og tenke på morro og prøve noe nytt og ender med ressultater Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 ja Nizzen metoden vurderer å gjør det samme men får maks temp på 75-78 under bf 4...det er det tyngste eg bruker cpu til Er vel ikke noe og tenke på morro og prøve noe nytt og ender med ressultater du få tak i sånn "klemme" på videon hos Jula Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 ja Nizzen metoden vurderer å gjør det samme men får maks temp på 75-78 under bf 4...det er det tyngste eg bruker cpu til Er vel ikke noe og tenke på morro og prøve noe nytt og ender med ressultater du få tak i sånn "klemme" på videon hos Jula Okey tror e skal klarer og få lånt en til dette håper jeg eller så får jeg bruke kniv Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Okey tror e skal klarer og få lånt en til dette håper jeg eller så får jeg bruke kniv husk å mål temps før delidd- og etter delidd er interesant å se. tror kalleklovn fikk 10-12 grader kaldere cpu. hørt at det skal være mulig med opp til 20 grader Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Okey tror e skal klarer og få lånt en til dette håper jeg eller så får jeg bruke kniv husk å mål temps før delidd- og etter delidd er interesant å se. tror kalleklovn fikk 10-12 grader kaldere cpu. hørt at det skal være mulig med opp til 20 grader Det kan jeg fikse vet du ja har også hørt over 20 faktisk Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 http://techbay.no/product.html/gelid-gc-extreme-termisk-pasta-35-gram?category_id=134 er denne noe ? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 http://techbay.no/product.html/gelid-gc-extreme-termisk-pasta-35-gram?category_id=134 er denne noe ? tror eg har lest at den skal være bra. google den den Noctuan slår du ikke feil med Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 okey får kansje gå for den Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Du kan jo sende Nizzen en pm om akkurat hvilken kjølepasta han bruker ? Lenke til kommentar
otl Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Er det ikke Coollaboratory Liquid (ultra eller pro) som brukes stort sett til dette? På undersiden av IHS jeg mener da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Har selv bestillt en tube med Gelid Extreme, Da Nizzen sier dette er det beste, Så stoler på sjefen Men skal få testet det på både GPU og CPU(er) Min er faktisk ganske jevn temp, maks 5¤ forskjell på kjernene sist jeg sjekket Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Har selv bestillt en tube med Gelid Extreme, Da Nizzen sier dette er det beste, Så stoler på sjefen Men skal få testet det på både GPU og CPU(er) Min er faktisk ganske jevn temp, maks 5¤ forskjell på kjernene sist jeg sjekket Okey til underside av cpuen også`? Bruke den beggeplasser`? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Har selv bestillt en tube med Gelid Extreme, Da Nizzen sier dette er det beste, Så stoler på sjefen Men skal få testet det på både GPU og CPU(er) Min er faktisk ganske jevn temp, maks 5¤ forskjell på kjernene sist jeg sjekket Okey til underside av cpuen også`? Bruke den beggeplasser`? Det er ikke vits å delide min CPU da den er låst, Men det er maks 5¤ forskjell på Kjernene, Har sett noen som har hatt core 1 på f.eks 65, Mens core 4 på 81 EDIT: Jeg tror den er best, Men vet ikke om den er conductive eller noe Endret 15. mars 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Okey kjipt det da,. Må få deg en k versjon. Okey det er jo bra og bedre blir det med delide cpuen. Men skulle den Gelid brukes på undersiden også eller`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå