[email protected] Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Les anmeldelsen Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg er også en av de som må starte på denne serien snart. Jeg har utsatt det for lenge 1 Lenke til kommentar
war2war Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Husker første gang jeg spilte dette spillet, satt i flere timer - kjappet meg hjem fra jobben bare for å spille, følte meg som en unge igjen. Veldig fengslende det er nok derfor jeg har fortsatt å kjøpe denne serien. 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg er også en av de som må starte på denne serien snart. Jeg har utsatt det for lenge Merker jo at spillet har noen år på baken kontra action/adventure spillene som kommer nå, men koste meg virkelig gjennom hele. 1 Lenke til kommentar
chrissare Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Bra anmeldelse av et godt spill. Da det kom var det bra, men jeg setter nok nr. 2 og 3 høyere nå, men det er bare fordi Naughty Dog fikk erfaring fra det første spillet til å videreutvikle persongalleriet og gameplayet, noe som er naturlig at det får. Gled deg til de to neste! Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg er også en av de som må starte på denne serien snart. Jeg har utsatt det for lenge Det må du ! Uncharted er en veldig god serie med spill + "the last of us" som er en videreutvikling av dette i en ny setting (zombie verden) er noe av det mest fantastiske jeg har spilt som singleplayer spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Elsket starten i Uncharted, men straks fiendene kom ble det hele redusert til gå dit, skyt dem, fortsett til neste scene, skyt dem osv. Skuffende, for å si det mildt. Uncharted 2 started enda bedre enn det første, men enda en gang ble det fort redusert til en standard korridorskyter (gå dit, skyt dem, gå dit, skyt dem osv.) Prøvde til slutt Golden Abyss på PSVita, men der starter skytingen nesten fra start. Gørrkjedelig. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Veldig få skjermskudd fra spillet. Har ikke leseranmeldelser mulighet til å få til det også? Endret 18. august 2014 av G Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Veldig få skjermskudd fra spillet. Har ikke leseranmeldelser mulighet til å få til det også? Litt sent svar. Beklager det. Kunne nok tatt i bruk noen bilder ja, men da hadde det nok fort blitt offisielle bilder, da jeg ikke har noen bilder fra gjennomspillingen på PS3'en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå