Lucifer 666 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har endel filmer AVI og MPEG som bruker CPU 100% og dette fører til at filmen og lyden hakker veldig. Lyden forskyver seg også i forhold til bilde så det ser litt "mimete" ut. Har 2GHtz prossesor så jeg skulle ikke tro at den er for liten... Også når jeg kjører filmene på TV- out blir det slik. Går ikke ann å se filmer på denne måten å det er veldig irriternde. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 er du sikker på at det er maskinen som forskyver lyden, lyden er ofte veldig dårlig hvis du har skaffet deg filmen fra internet (no som er veldig ulovlig og fyfy...)... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Det er jeg litt usikker på. Men det er filmer fra alle slags kilder; video kamera, backup av dvd filmer og het lsikkert nedlastet også.... Men det er ikke alle. Liksom litt 5050 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Sjekk de filmene som hakker på en annen pc Så ser du om det er din pc eller dårlige filmer :wink: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 http://www.xtremepccentral.com/forums/arch.../2002/06/1/1323 Kanskje du finner løsningen der Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 So: Har problemer med å brenne de ut siden de hakser så, men kan det være at filene er skadet når de har blitt lastet ned? StrongBad: Har hatt problemer slik som det beskrives her at WinXP strever med å åpne en mappe med mange filmklipp i, men det ordnet seg da jeg lagte en mappe til hvær av filene. Prøvde foresten oppskriften her men det hjalp ikke for avspilling av filene heller. Har en mappe som jeg kaller Nedlasting der det ligger mye *iso, *avi, *mpeg, *zip osv filer som win strever med å åpne siden den absolutt må finne all info om hver gang jeg åpner.... Meget frustrenede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå