DetErIkkeSpøkÅVæreGjøk Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hei! Har kjent ei jente i litt over en mnd nå, vi hang litt i lag i starten og har meldt med hverandre stortsett daglig, nå har vi ikke vært så mye sammen på grunn av skole og jobb, men som sagt holdt kontakten via meldinger og face... Fikk vite ganske tidlig at hun ikke ville ha noe mer enn ett godt vennskap, fordi hun ikke trengte kjæreste men venner for øyeblikket som hun sa... var jo dum nok til å si at jeg hadde håpet det kunne bli nå mer, så kan jo takke meg sjøl for den. Alt var forsåvidt greit fram til idag, logger på face og ser at hun er i ett forhold. helt kurant det, det som irriterer meg er at hun ikke bare kunne si fra starten at hun holdt på med noen andre istede for å si at hun ikke trengte kjæreste for øyeblikket.. Så spørsmålet mitt er egentlig hvorfor jenter alltid skal være sånn, finne på ett eller annet tull istede for å bare si ting som det er... føler det er mer sårende å få vite det på den måten enn at hun hadde sagt det direkte til meg.. Vet heller ikke helt hvordan jeg skal ta situasjon videre, tenker å bare fortsette å holde kontakten på det nivået det var, så får det være opp til henne å evt kutte den Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Fordi du er fallback planen om hun skulle bli feil og stygg og alle hater henne fordi hun egentlig hadde en ganske shitty personlighet. 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Du fikk vite ganske tidlig at hun ikke ville ha noe mer enn et godt vennskap. Hvordan er det å lyve? Er hun pliktig å fortelle alle at hun har type bare så de ikke skal tro de har sjangs? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Kvinner samler på det vi kaller platoniske venner, de er smart nok til å innse at de kanskje ikke får det de vil etter som åra går, og da trenger de en kuk i fryseren som de kan dra frem når de innser at det er på tide å gi opp drømmen. Måten å lese det på når hun sier at dere skal være venner er at du på nåværende tidspunkt ikke er god nok for henne, men hvis du holder deg i nærheten vil hun vurdere deg etter at hun har forfalt. Det å være en platonisk venn trenger ikke være noe negativt, når tiden er inne for henne vil du få lett tilgang på litt morro. Bare husk at du var andrevalget og noe mer en litt morro vil du ikke få ut av henne. Men hvis du blir denne platoniske vennen må du være veldig forsiktig med å ikke havne i "vennesonen", begynner hun å spørre deg om tjenester må du kutte all kontakt med en gang. Som hovedregel anbefaler jeg ikke å ha kvinnelige venner, det er greit å være vennelig med kvinner du ikke har hatt sex med enda, men ikke opprett forhold som ikke er seksuelle. Hvis du skulle finne deg en dame som er ekstremt sjalu(som er en god del av de i min erfaring) hjelper det også på husfreden å ikke ha kvinnelige venner. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg