Tvillingsjel Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Man kan jo hente fra foran også Kan dere bli våte nok til at det blir nok juice å hente fremme da? Da har jeg isåfall lært noe nytt idag også. Jupp. Kan bli det. Er ikke like bra som glidemiddel, men bedre enn mye annet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hva om man er sår bak der? Mye som kan svi eller ikke være bra for huden. Kanskje man er allergiker eller har eksemhud... Man kan jo hente fra foran også, men anbefaler å kjøpe inn glidemiddel. Det holder med å hente foran,ja Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 En kompis spurte meg om hva som funker bra som glidemiddel. Jeg sa han kunne prøve PTFE på egen risiko. Det er tilnærmet null friksjon mellom to flater med ptfe under trykk imellom. Han rapporterte tilbake til meg og sa det var enormt bra. Han fikk det nesten ikke bort igjen. NB:det er kjemisk fremstilt for bruk i maskiner så jeg fraråder sterkt å bruke slike sterke kjemikalier der nede. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Peanøttsmør? Prim? Kan få spisevegring av mindre... Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Såpe, håndkrem, diverse oljer(matolje, rapsolje, solsikkeolje osv.) eller noe annet med litt viskositet kan også brukes Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Såpe, håndkrem, diverse oljer(matolje, rapsolje, solsikkeolje osv.) eller noe annet med litt viskositet kan også brukes Nå er det riktig nok noen år siden jeg gikk på skolen, og derav enda flere år siden vi hadde seksualundervisning. Men jeg mener å huske at såpe ble nevnt som en ting som absolutt ikke burde brukes som glidemiddel. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Såpe, håndkrem, diverse oljer(matolje, rapsolje, solsikkeolje osv.) eller noe annet med litt viskositet kan også brukes Nå er det riktig nok noen år siden jeg gikk på skolen, og derav enda flere år siden vi hadde seksualundervisning. Men jeg mener å huske at såpe ble nevnt som en ting som absolutt ikke burde brukes som glidemiddel. Såklart ikke i vagina med tanke på at man krøller til med pH verdien, men i rumpestumpen tror jeg ikke det har så mye å si. Og penis bør klare det bra(alle gutter har vel tatt en og annen såperunk i dusjen før hehe) Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg tror det kan bli sårt med såpe. Tran, derimot, det er nok bra. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Ville ikke anbefalt såpe som alternativt glidemiddel, hverken forran, bak eller på penis for den saks skyld. Det vil irritere slimhinnene og kan føre til uttørking, sårhet og eventuelle alergiske reaksjoner.Man kan luke ut mange ting med regelen: Ville du puttet det i munnen? Derfor kan man stryke mye fra listen, blandt annet fuktighetskremer og denslags. Unntaket er silikonbaserte glidemiddel. Ville dog vært svært forsiktig med de som er ment for industrien. Ulike matoljer er derfor et alternativ. Tran vil nok også fungere, om man vil at det lukter fisk bak, men det er vel smak og behag? Massasjeolje kan brukes om den ikke er for parfymert eller lignende. Er den tiltenkt intimmassasje, skal det derimot gå greit. Husk dog at kondomer ikke er venn med oljebaserte glidemiddel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Alt annet en faktisk glidemiddel er idiotisk. Da jenter kan få urninveisninfeksjon. Ja, jeg dreit meg ut på det en gang, vi brukte olivenolje... Og vaselin er noe av det dummeste du kan bruke. Endret 29. mars 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg