lion33 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg jobber som deltid på en butikk, tjener 7000 tusen i mnd, tjente noe med 80 tusen tror jeg i fjor, er det sånt at du får 10 prosent av det? hvor mange dager må du ta ferie får å få feriepenger? Nå er det sånn at jeg må ta 5 uker ferie på jobb fordi sjefen vår krever at vi tar 5 uker i løpet av et år. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Feriepenger er (minst) 10.2 % av det du tjente i fjor. Du får dem enten du tar ferie eller ikke. 1 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Feriepenger er (minst) 10.2 % av det du tjente i fjor. Du får dem enten du tar ferie eller ikke. Takk for svar Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg jobber som deltid på en butikk, tjener 7000 tusen i mnd, tjente noe med 80 tusen tror jeg i fjor, er det sånt at du får 10 prosent av det? hvor mange dager må du ta ferie får å få feriepenger? Nå er det sånn at jeg må ta 5 uker ferie på jobb fordi sjefen vår krever at vi tar 5 uker i løpet av et år. Har du 5 uker ferie skal du ha 12% Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg jobber som deltid på en butikk, tjener 7000 tusen i mnd, tjente noe med 80 tusen tror jeg i fjor, er det sånt at du får 10 prosent av det? hvor mange dager må du ta ferie får å få feriepenger? Nå er det sånn at jeg må ta 5 uker ferie på jobb fordi sjefen vår krever at vi tar 5 uker i løpet av et år. Har du 5 uker ferie skal du ha 12% forresten når får jeg feriepengene ? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg jobber som deltid på en butikk, tjener 7000 tusen i mnd, tjente noe med 80 tusen tror jeg i fjor, er det sånt at du får 10 prosent av det? hvor mange dager må du ta ferie får å få feriepenger? Nå er det sånn at jeg må ta 5 uker ferie på jobb fordi sjefen vår krever at vi tar 5 uker i løpet av et år. Har du 5 uker ferie skal du ha 12% forresten når får jeg feriepengene ? Det må du sjekke med din arbeidsgiver, men normalt er det vell mai/juni Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg jobber som deltid på en butikk, tjener 7000 tusen i mnd, tjente noe med 80 tusen tror jeg i fjor, er det sånt at du får 10 prosent av det? hvor mange dager må du ta ferie får å få feriepenger? Nå er det sånn at jeg må ta 5 uker ferie på jobb fordi sjefen vår krever at vi tar 5 uker i løpet av et år. Har du 5 uker ferie skal du ha 12% forresten når får jeg feriepengene ? Sjekk med arbeidsgiver. Jeg får feriepengene mine når jeg søker ferie, uansett når det måtte være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå