Hmm.. Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg lurer siden min maskin får feilmelding når jeg prøver å spille dette spillet. Dvs det kræsjer ved oppstart. Lurer på om det er driveroppdateringer som kan fikse dette problemet.. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Hmm.. Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Ingen som har erfaringer? Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har du prøvd å sette alt på de laveste innstillingene, du har et integrert skjermkort. Ikke en spill maskin akkurat, men i 800x600 med alt av burde det vel starte. Lenke til kommentar
Hmm.. Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Problemet ligger ikke hos skjermkortet i seg selv tror jeg. Jeg får se introvideoen, men så kræsjer maskina. Errorbeskjeden er rettet mot "war.exe" fila. Jeg tror det er noe gale med driverne mine, siden jeg har fått inntrykk av at andre har fått dette spillet til på inspiron500m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå