Tommsern92 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Hei, har i kjelleren min stående en uåpnet gammel cola flaske, men finner den ikke noe sted når jeg søker etter den på internett! Noen som har sett en slik før, eventuelt hva den er verdt, regner ikke med store verdien på den, bare morsomt å høre ) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Regner med 100 tallet betyr at den er fra 100årsjubileet i 1986 i alle fall, så den er 28 år gammel. Står nok minst et titals av disse rundtom hos samlere osv så jeg tror ikke verdien overstiger 1000kr i alle fall. Men behold den uåpnet du Innholdet vil være brekkstoff for et menneske og det som er av verdi forsvinner i alle fall. Du kan jo søke litt på youtube å se hva andre synes om smaken Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg prøvde å smake på en 10 år gammel cola en gang. Det var ikke godt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) det er et sett Samleobjekter fra 100 års jubileumet 1886-1986. Fyren på labelen er John pemberton, grunnleggern av Coca-Cola. så noen på ebay til 300-500 kroner. Ikke drikk den, det er brekkmiddel nå. Så en YouTube fyr åpna og drakk en 20 år gammel Crystal Pepsi. Den smakte visst greit men han spøy som ei ugle etter noen minutter. Endret 14. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Takk for så kjappe svar! Helvete heller om jeg prøver å drikke den, lar den stå slik den er:) Ikke skal den selges heller så den blir nok stående og støve ned mange år til Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Pleier ikke å være spesielt sjeldene. Coca cola har produsert mange ulike serier av slike. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Ikke drikk den, det er brekkmiddel nå. Så en YouTube fyr åpna og drakk en 20 år gammel Crystal Pepsi. Den smakte visst greit men han spøy som ei ugle etter noen minutter. Link? 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Viste ikke slike flasker hadde slike verdier, så en bruskasse full av direverste meget gamle fulle brusflasker på den lokale bruktbutikken for 85kr Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Ikke drikk den, det er brekkmiddel nå. Så en YouTube fyr åpna og drakk en 20 år gammel Crystal Pepsi. Den smakte visst greit men han spøy som ei ugle etter noen minutter. Link? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Kastet en slik en slik (tom)flaske før jul og det stemmer at den er fra 100års jubileet. Hadde engang en colaboks (full) som nærmet seg 10 år. Colaen etset seg tilslutt tvers gjennom boksen og rant ut i skapet! 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Har en red bull som har vært utgått i 10år nå i juni, den holder fortsatt fint og jeg tenkte jeg skulle prøve den på 10års jubileet, tror det blir gøyere enn å ta vare på den, kommer aldri til å få noen verdi uansett Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg vil ikke spekulere i hva den smaker... Men du kunne prøve å blande den med melk i stedet for å drikke den. Det blir berre lekkert Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Jeg aner ikke om det er farlig å drikke 10 år gammel brus. Han som kastet opp pga. gammel Pepsi kan ha vært skuespill for å få flere views på youtube. Men det kan ha vært ekte. Jeg vet ikke. Men den 10 år gamle colaen jeg smakte på var ikke god. Spytta det ut. Endret 16. mars 2014 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Eg tykkjer at det gjekk litt vel kort tid før han kasta opp. Eg tvilar på at ein ville få vondt i magen på under ti minuttar. Dessutan burde det vel også ha følgd med litt meir "mageinnhald" enn det ser ut som på filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå