Reptilia Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Har lastet ned torrenten "Thief-Reloaded" som er på rundt 20GB. Har mountet ISO-fila i Daemon tools og trykt på Setup. Men etter ca. 2 minutt ut i innstallasjonen så får jeg en feilmelding opp. Noen som vet hva dette problemet skyldes? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Så vidt jeg vet er det ikke lov å diskutere piratkopiert materiale her. Du får kjøpe spillet Lenke til kommentar
sevs Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Inb4 pirate is faggot Så vidt jeg vet er det ikke lov å diskutere piratkopiert materiale her. Du får kjøpe spillet Det er ikke snakk om hvordan piratkopiere eller lignende, det er snakk om installasjon. --- Jeg ville prøvd å laste ned spillet på nytt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Greit, er ikke min jobb og stenge tråden uansett Poenget mitt var bare at jeg tror han hadde sluppet dette problemet med ekte vare 2 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Greit, er ikke min jobb og stenge tråden uansett Poenget mitt var bare at jeg tror han hadde sluppet dette problemet med ekte vare Tviler Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Moderatormelding Prøv et annet forum. Tråden stenges. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg