Sabell Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Hei igjen Håper du sov godt i natt:) Og at du har hatt litt bedre apetitt og humør i dag:) Uansett er det godt for deg å ha noen å snakke med. Venner er noe alle har godt av også. Og psykolog kan være til hjelp. Siden de har kompetanse til å gi hjelp Og det er godt om man har det vanskelig å få bearbeide litt ting.. Men du kan klare det fint både med og uten psykolog tror jeg da Men vi er mange her også som kan gi deg veiledning. Og du trenger sikkert litt dytt her og der. Men ser du er flink og går med aviser. Det er veldig bra. Også bor du hjemme så sparer sikkert en god del på utgifter... Men har du forsøkt å spørre etter andre jobber Noe du kunne tenkt deg...Eller har du tenkt på å få igang litt skole i gjen. SÅ kan du prøve å gå til en rådgiver på skolen der du bor. Men hva liker du holde på med da ? Har du noen spesielle interesser? Og du kan selvfølgelig gå til nav å prøve å få til en samtale med en rådgiver der også Mange som hjelper til så du kan kanskje få tatt opp litt skole igjen...Og få deg en utdannelse eller ta kurs...Og sånn:) skal jeg si hva jeg gjorde når jeg var på mitt værste...Jogget i 20- grader hver morgen. Kunne krepert...men nå er det varmere i været. Og det er helt gratis og forbygger mye rart Var ikke mye fristende, men liker bedre å jogge enn å gå Og kledde meg godt da:) Men det var min start på et vis for å forbygge. Og for å bli bedre. Selvom jeg enda ikke er helt 100% og stadig vil forbedre meg, men det gjør susen:) Et sted må man begynne å trå til ihvertfall Og jeg sov lite jeg og Liker å holde på med trening. Men tror ikke jeg greier et arbeid innen det uansett. Veldig sosialt. Tørr ikke lengere å ta kontakt med kompiser engang. Alt de vil er at jeg skal vær med ut på byen eller på fest. Blir for mye. Tørr ikke engang å be de om å va med på trening eller å bare chill. Selvtilliten min synker så langt ned. Blir helt stille. Greier ikke finn på noe å snakke om. Begynner bare å sjelve. Kan hend jeg trenger medesin men tørr ikke ta de uansett. Er redd for å bli avhengi. Vær mer redd for å bli avhngig av energidrikken din...Det vil ta litt tid men du kommer til å komme deg på beina igjen snart Dårlig søvn mange negative tanker usikker redd o.s.v detter bidrar til stress for deg og det gjør deg også ekstremt sliten og nervøs blant andre...Du har god tid. Og jeg skal prøve å passe litt på deg så godt jeg kan om du vil angst kan bearbeides Men først må du lære å ta vare på deg selv mer Og det vil du komme til å gjøre også... Med tanke på at du ikke jobber så mye kan du trene mer, men det er viktig at du jobber litt med de tingene som er usunne for deg. Og det handler litt om snu tankene til det positive. og når du får tanker som gjør deg nervøs prøver å skyve dem ut av hodet ditt. For du har ikke noe bruk for dem. Hva skal du med dem? Det er vanskelig men det er en treningsak. Kanskje du også omgåes feil omgangkrets. Kanskje du trenger ett annet nettverk. Noe som gir deg mer følelse av trygghet også... Skal prøve å holde hode mere opp når jeg er ute blandt folk og si hei til de jeg kan Smile og ha litt bedre holdning Kansje være litt mere stolt. Det er et steg jeg ikke har prøvd før. Tar nokk litt for krevende skritt inniblandt som ikke er helt snilt mot meg selv. F.eks: krever av meg selv at jeg skal Ordne spise vaner over natta og møte min største frykt uten små steg fordi jeg føler ting er håpløst eller jeg kommer ingen vei. Også er jeg veldig perfeksjonistisk. Igjen. Takk for svar. Det hjelper veldig mye. Skulle kansje laget en sån her post for en stund siden men er glad jeg gjorde det no Ser ting litt likere nå. Det vil gå bra ser du. En ting av gangen Her har jeg vært ute i hele dag omtrent Og det er veldig deilig å gå i skogen... Og nå tenker jeg å sette på litt musikk å støvsuge mens jeg koker ris også pleier jeg å få gode tips av en som er mye og konkurrer i vektløfning. SÅ i dag blir det ris med chilisaus og laks også er det lørdag og sikkert noe bra på tv Og vi kan jo bare kose oss vi. Og hvis du lurer på noe ang trening og spising så kan jeg spørre han for deg om det meste også Nå sist tok han gull i noe Og han er glad i godteri også. Men han pleier å drikke sånn sjoko melk. Også er han veldig glad i kaffe og litt nervøs av seg Og er mer ett nattdyr. Men før konkurranser så endrer han helt på kostholdet og søvnrutiner. Så det henger litt i sammen. koffein og nervøsitet og kosthold og sånt. Er glad du postet jeg også Du hjelper meg også på mange måter til å få oversikt også Tusen takk til deg også Perfeksjonisten Vær stolt, det vil kle deg! Heheh har så mange smil på ekte også jeg SMIL TIL VERDEN OG DEN SMILER TIL DEG ! Endret 15. mars 2014 av Sabell Lenke til kommentar
vetikke1 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hei igjen Håper du sov godt i natt:) Og at du har hatt litt bedre apetitt og humør i dag:) Uansett er det godt for deg å ha noen å snakke med. Venner er noe alle har godt av også. Og psykolog kan være til hjelp. Siden de har kompetanse til å gi hjelp Og det er godt om man har det vanskelig å få bearbeide litt ting.. Men du kan klare det fint både med og uten psykolog tror jeg da Men vi er mange her også som kan gi deg veiledning. Og du trenger sikkert litt dytt her og der. Men ser du er flink og går med aviser. Det er veldig bra. Også bor du hjemme så sparer sikkert en god del på utgifter... Men har du forsøkt å spørre etter andre jobber Noe du kunne tenkt deg...Eller har du tenkt på å få igang litt skole i gjen. SÅ kan du prøve å gå til en rådgiver på skolen der du bor. Men hva liker du holde på med da ? Har du noen spesielle interesser? Og du kan selvfølgelig gå til nav å prøve å få til en samtale med en rådgiver der også Mange som hjelper til så du kan kanskje få tatt opp litt skole igjen...Og få deg en utdannelse eller ta kurs...Og sånn:) skal jeg si hva jeg gjorde når jeg var på mitt værste...Jogget i 20- grader hver morgen. Kunne krepert...men nå er det varmere i været. Og det er helt gratis og forbygger mye rart Var ikke mye fristende, men liker bedre å jogge enn å gå Og kledde meg godt da:) Men det var min start på et vis for å forbygge. Og for å bli bedre. Selvom jeg enda ikke er helt 100% og stadig vil forbedre meg, men det gjør susen:) Et sted må man begynne å trå til ihvertfall Og jeg sov lite jeg og Liker å holde på med trening. Men tror ikke jeg greier et arbeid innen det uansett. Veldig sosialt. Tørr ikke lengere å ta kontakt med kompiser engang. Alt de vil er at jeg skal vær med ut på byen eller på fest. Blir for mye. Tørr ikke engang å be de om å va med på trening eller å bare chill. Selvtilliten min synker så langt ned. Blir helt stille. Greier ikke finn på noe å snakke om. Begynner bare å sjelve. Kan hend jeg trenger medesin men tørr ikke ta de uansett. Er redd for å bli avhengi. Vær mer redd for å bli avhngig av energidrikken din...Det vil ta litt tid men du kommer til å komme deg på beina igjen snart Dårlig søvn mange negative tanker usikker redd o.s.v detter bidrar til stress for deg og det gjør deg også ekstremt sliten og nervøs blant andre...Du har god tid. Og jeg skal prøve å passe litt på deg så godt jeg kan om du vil angst kan bearbeides Men først må du lære å ta vare på deg selv mer Og det vil du komme til å gjøre også... Med tanke på at du ikke jobber så mye kan du trene mer, men det er viktig at du jobber litt med de tingene som er usunne for deg. Og det handler litt om snu tankene til det positive. og når du får tanker som gjør deg nervøs prøver å skyve dem ut av hodet ditt. For du har ikke noe bruk for dem. Hva skal du med dem? Det er vanskelig men det er en treningsak. Kanskje du også omgåes feil omgangkrets. Kanskje du trenger ett annet nettverk. Noe som gir deg mer følelse av trygghet også... Skal prøve å holde hode mere opp når jeg er ute blandt folk og si hei til de jeg kan Smile og ha litt bedre holdning Kansje være litt mere stolt. Det er et steg jeg ikke har prøvd før. Tar nokk litt for krevende skritt inniblandt som ikke er helt snilt mot meg selv. F.eks: krever av meg selv at jeg skal Ordne spise vaner over natta og møte min største frykt uten små steg fordi jeg føler ting er håpløst eller jeg kommer ingen vei. Også er jeg veldig perfeksjonistisk. Igjen. Takk for svar. Det hjelper veldig mye. Skulle kansje laget en sån her post for en stund siden men er glad jeg gjorde det no Ser ting litt likere nå. Det vil gå bra ser du. En ting av gangen Her har jeg vært ute i hele dag omtrent Og det er veldig deilig å gå i skogen... Og nå tenker jeg å sette på litt musikk å støvsuge mens jeg koker ris også pleier jeg å få gode tips av en som er mye og konkurrer i vektløfning. SÅ i dag blir det ris med chilisaus og laks også er det lørdag og sikkert noe bra på tv Og vi kan jo bare kose oss vi. Og hvis du lurer på noe ang trening og spising så kan jeg spørre han for deg om det meste også Nå sist tok han gull i noe Og han er glad i godteri også. Men han pleier å drikke sånn sjoko melk. Også er han veldig glad i kaffe og litt nervøs av seg Og er mer ett nattdyr. Men før konkurranser så endrer han helt på kostholdet og søvnrutiner. Så det henger litt i sammen. koffein og nervøsitet og kosthold og sånt. Er glad du postet jeg også Du hjelper meg også på mange måter til å få oversikt også Tusen takk til deg også Perfeksjonisten Vær stolt, det vil kle deg! Heheh har så mange smil på ekte også jeg SMIL TIL VERDEN OG DEN SMILER TIL DEG ! Er litt nedenpå igjen. Er så vanskelig å bli glad når jeg føler meg ensom og trist. Prøver mitt beste å finne noe artig å fyll ut tomrommet. Trenger noen å snakke med inniblandt. En psykolog kan jeg ikke møte når som helst jeg trenger det men har nokk vært bra og snakket med en noen ganger i uken. Ellers så skal jeg huske de rådene jeg har fått her til de gangene jeg trenger de som nå 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Hei igjen Håper du sov godt i natt:) Og at du har hatt litt bedre apetitt og humør i dag:) Uansett er det godt for deg å ha noen å snakke med. Venner er noe alle har godt av også. Og psykolog kan være til hjelp. Siden de har kompetanse til å gi hjelp Og det er godt om man har det vanskelig å få bearbeide litt ting.. Men du kan klare det fint både med og uten psykolog tror jeg da Men vi er mange her også som kan gi deg veiledning. Og du trenger sikkert litt dytt her og der. Men ser du er flink og går med aviser. Det er veldig bra. Også bor du hjemme så sparer sikkert en god del på utgifter... Men har du forsøkt å spørre etter andre jobber Noe du kunne tenkt deg...Eller har du tenkt på å få igang litt skole i gjen. SÅ kan du prøve å gå til en rådgiver på skolen der du bor. Men hva liker du holde på med da ? Har du noen spesielle interesser? Og du kan selvfølgelig gå til nav å prøve å få til en samtale med en rådgiver der også Mange som hjelper til så du kan kanskje få tatt opp litt skole igjen...Og få deg en utdannelse eller ta kurs...Og sånn:) skal jeg si hva jeg gjorde når jeg var på mitt værste...Jogget i 20- grader hver morgen. Kunne krepert...men nå er det varmere i været. Og det er helt gratis og forbygger mye rart Var ikke mye fristende, men liker bedre å jogge enn å gå Og kledde meg godt da:) Men det var min start på et vis for å forbygge. Og for å bli bedre. Selvom jeg enda ikke er helt 100% og stadig vil forbedre meg, men det gjør susen:) Et sted må man begynne å trå til ihvertfall Og jeg sov lite jeg og Liker å holde på med trening. Men tror ikke jeg greier et arbeid innen det uansett. Veldig sosialt. Tørr ikke lengere å ta kontakt med kompiser engang. Alt de vil er at jeg skal vær med ut på byen eller på fest. Blir for mye. Tørr ikke engang å be de om å va med på trening eller å bare chill. Selvtilliten min synker så langt ned. Blir helt stille. Greier ikke finn på noe å snakke om. Begynner bare å sjelve. Kan hend jeg trenger medesin men tørr ikke ta de uansett. Er redd for å bli avhengi. Vær mer redd for å bli avhngig av energidrikken din...Det vil ta litt tid men du kommer til å komme deg på beina igjen snart Dårlig søvn mange negative tanker usikker redd o.s.v detter bidrar til stress for deg og det gjør deg også ekstremt sliten og nervøs blant andre...Du har god tid. Og jeg skal prøve å passe litt på deg så godt jeg kan om du vil angst kan bearbeides Men først må du lære å ta vare på deg selv mer Og det vil du komme til å gjøre også... Med tanke på at du ikke jobber så mye kan du trene mer, men det er viktig at du jobber litt med de tingene som er usunne for deg. Og det handler litt om snu tankene til det positive. og når du får tanker som gjør deg nervøs prøver å skyve dem ut av hodet ditt. For du har ikke noe bruk for dem. Hva skal du med dem? Det er vanskelig men det er en treningsak. Kanskje du også omgåes feil omgangkrets. Kanskje du trenger ett annet nettverk. Noe som gir deg mer følelse av trygghet også... Skal prøve å holde hode mere opp når jeg er ute blandt folk og si hei til de jeg kan Smile og ha litt bedre holdning Kansje være litt mere stolt. Det er et steg jeg ikke har prøvd før. Tar nokk litt for krevende skritt inniblandt som ikke er helt snilt mot meg selv. F.eks: krever av meg selv at jeg skal Ordne spise vaner over natta og møte min største frykt uten små steg fordi jeg føler ting er håpløst eller jeg kommer ingen vei. Også er jeg veldig perfeksjonistisk. Igjen. Takk for svar. Det hjelper veldig mye. Skulle kansje laget en sån her post for en stund siden men er glad jeg gjorde det no Ser ting litt likere nå. Det vil gå bra ser du. En ting av gangen Her har jeg vært ute i hele dag omtrent Og det er veldig deilig å gå i skogen... Og nå tenker jeg å sette på litt musikk å støvsuge mens jeg koker ris også pleier jeg å få gode tips av en som er mye og konkurrer i vektløfning. SÅ i dag blir det ris med chilisaus og laks også er det lørdag og sikkert noe bra på tv Og vi kan jo bare kose oss vi. Og hvis du lurer på noe ang trening og spising så kan jeg spørre han for deg om det meste også Nå sist tok han gull i noe Og han er glad i godteri også. Men han pleier å drikke sånn sjoko melk. Også er han veldig glad i kaffe og litt nervøs av seg Og er mer ett nattdyr. Men før konkurranser så endrer han helt på kostholdet og søvnrutiner. Så det henger litt i sammen. koffein og nervøsitet og kosthold og sånt. Er glad du postet jeg også Du hjelper meg også på mange måter til å få oversikt også Tusen takk til deg også Perfeksjonisten Vær stolt, det vil kle deg! Heheh har så mange smil på ekte også jeg SMIL TIL VERDEN OG DEN SMILER TIL DEG ! Er litt nedenpå igjen. Er så vanskelig å bli glad når jeg føler meg ensom og trist. Prøver mitt beste å finne noe artig å fyll ut tomrommet. Trenger noen å snakke med inniblandt. En psykolog kan jeg ikke møte når som helst jeg trenger det men har nokk vært bra og snakket med en noen ganger i uken. Ellers så skal jeg huske de rådene jeg har fått her til de gangene jeg trenger de som nå Du er ikke alene med å føle deg ensom og trist. Og alle trenger noen å snakke med og best av alt er å snakke med noen som forstår en...Og ofte er det sånn at vi forstår oss best selv. Men at vi på utsiden kan styrke en eller være med på og svekke en... men har du lyst til å gråte så gråt. Har du lyst til å snakke så snakk. Man får ikke gjort så mye på en to tre. Men mulighetene er der. Men du kan jeg spørre om en ting. liker du musikk eller å skrive eller spiller du noen instrumenter;)? Fordi jeg fant en morsom ting:) Men da må du raske på! fristen går ut om noen timer. Hadde jeg visst om det litt tidligere skulle jeg forsøkt selv http://www.nrk.no/kultur/har-du-en-hitlat-i-skuffen_-1.11507085 Og du kan snakke med meg her i hvertfall Gjør litt og litt Og snart vil det gå bedre for deg sammen med venner for deg også Du kunne jo forsøkt og invitert en hjem til deg i morgen og fortalt litt hvordan du føler det, hvis du blir nervøs eller noe ...Eller hvis det lenge siden du har hatt kontakt med noen så kan det være bra å si litt hvorfor også Og de vil sikkert forstå deg også. Om ikke i morgen kan du jo sette et mål om ta mer kontakt kanskje... Endret 15. mars 2014 av Sabell Lenke til kommentar
vetikke1 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hei igjen Håper du sov godt i natt:) Og at du har hatt litt bedre apetitt og humør i dag:) Uansett er det godt for deg å ha noen å snakke med. Venner er noe alle har godt av også. Og psykolog kan være til hjelp. Siden de har kompetanse til å gi hjelp Og det er godt om man har det vanskelig å få bearbeide litt ting.. Men du kan klare det fint både med og uten psykolog tror jeg da Men vi er mange her også som kan gi deg veiledning. Og du trenger sikkert litt dytt her og der. Men ser du er flink og går med aviser. Det er veldig bra. Også bor du hjemme så sparer sikkert en god del på utgifter... Men har du forsøkt å spørre etter andre jobber Noe du kunne tenkt deg...Eller har du tenkt på å få igang litt skole i gjen. SÅ kan du prøve å gå til en rådgiver på skolen der du bor. Men hva liker du holde på med da ? Har du noen spesielle interesser? Og du kan selvfølgelig gå til nav å prøve å få til en samtale med en rådgiver der også Mange som hjelper til så du kan kanskje få tatt opp litt skole igjen...Og få deg en utdannelse eller ta kurs...Og sånn:) skal jeg si hva jeg gjorde når jeg var på mitt værste...Jogget i 20- grader hver morgen. Kunne krepert...men nå er det varmere i været. Og det er helt gratis og forbygger mye rart Var ikke mye fristende, men liker bedre å jogge enn å gå Og kledde meg godt da:) Men det var min start på et vis for å forbygge. Og for å bli bedre. Selvom jeg enda ikke er helt 100% og stadig vil forbedre meg, men det gjør susen:) Et sted må man begynne å trå til ihvertfall Og jeg sov lite jeg og Liker å holde på med trening. Men tror ikke jeg greier et arbeid innen det uansett. Veldig sosialt. Tørr ikke lengere å ta kontakt med kompiser engang. Alt de vil er at jeg skal vær med ut på byen eller på fest. Blir for mye. Tørr ikke engang å be de om å va med på trening eller å bare chill. Selvtilliten min synker så langt ned. Blir helt stille. Greier ikke finn på noe å snakke om. Begynner bare å sjelve. Kan hend jeg trenger medesin men tørr ikke ta de uansett. Er redd for å bli avhengi. Vær mer redd for å bli avhngig av energidrikken din...Det vil ta litt tid men du kommer til å komme deg på beina igjen snart Dårlig søvn mange negative tanker usikker redd o.s.v detter bidrar til stress for deg og det gjør deg også ekstremt sliten og nervøs blant andre...Du har god tid. Og jeg skal prøve å passe litt på deg så godt jeg kan om du vil angst kan bearbeides Men først må du lære å ta vare på deg selv mer Og det vil du komme til å gjøre også... Med tanke på at du ikke jobber så mye kan du trene mer, men det er viktig at du jobber litt med de tingene som er usunne for deg. Og det handler litt om snu tankene til det positive. og når du får tanker som gjør deg nervøs prøver å skyve dem ut av hodet ditt. For du har ikke noe bruk for dem. Hva skal du med dem? Det er vanskelig men det er en treningsak. Kanskje du også omgåes feil omgangkrets. Kanskje du trenger ett annet nettverk. Noe som gir deg mer følelse av trygghet også... Skal prøve å holde hode mere opp når jeg er ute blandt folk og si hei til de jeg kan Smile og ha litt bedre holdning Kansje være litt mere stolt. Det er et steg jeg ikke har prøvd før. Tar nokk litt for krevende skritt inniblandt som ikke er helt snilt mot meg selv. F.eks: krever av meg selv at jeg skal Ordne spise vaner over natta og møte min største frykt uten små steg fordi jeg føler ting er håpløst eller jeg kommer ingen vei. Også er jeg veldig perfeksjonistisk. Igjen. Takk for svar. Det hjelper veldig mye. Skulle kansje laget en sån her post for en stund siden men er glad jeg gjorde det no Ser ting litt likere nå. Det vil gå bra ser du. En ting av gangen Her har jeg vært ute i hele dag omtrent Og det er veldig deilig å gå i skogen... Og nå tenker jeg å sette på litt musikk å støvsuge mens jeg koker ris også pleier jeg å få gode tips av en som er mye og konkurrer i vektløfning. SÅ i dag blir det ris med chilisaus og laks også er det lørdag og sikkert noe bra på tv Og vi kan jo bare kose oss vi. Og hvis du lurer på noe ang trening og spising så kan jeg spørre han for deg om det meste også Nå sist tok han gull i noe Og han er glad i godteri også. Men han pleier å drikke sånn sjoko melk. Også er han veldig glad i kaffe og litt nervøs av seg Og er mer ett nattdyr. Men før konkurranser så endrer han helt på kostholdet og søvnrutiner. Så det henger litt i sammen. koffein og nervøsitet og kosthold og sånt. Er glad du postet jeg også Du hjelper meg også på mange måter til å få oversikt også Tusen takk til deg også Perfeksjonisten Vær stolt, det vil kle deg! Heheh har så mange smil på ekte også jeg SMIL TIL VERDEN OG DEN SMILER TIL DEG ! Er litt nedenpå igjen. Er så vanskelig å bli glad når jeg føler meg ensom og trist. Prøver mitt beste å finne noe artig å fyll ut tomrommet. Trenger noen å snakke med inniblandt. En psykolog kan jeg ikke møte når som helst jeg trenger det men har nokk vært bra og snakket med en noen ganger i uken. Ellers så skal jeg huske de rådene jeg har fått her til de gangene jeg trenger de som nå Du er ikke alene med å føle deg ensom og trist. Og alle trenger noen å snakke med og best av alt er å snakke med noen som forstår en...Og ofte er det sånn at vi forstår oss best selv. Men at vi på utsiden kan styrke en eller være med på og svekke en... men har du lyst til å gråte så gråt. Har du lyst til å snakke så snakk. Man får ikke gjort så mye på en to tre. Men mulighetene er der. Men du kan jeg spørre om en ting. liker du musikk eller å skrive eller spiller du noen instrumenter;)? Fordi jeg fant en morsom ting:) Men da må du raske på! fristen går ut om noen timer. Hadde jeg visst om det litt tidligere skulle jeg forsøkt selv hihi. Har en sang på lur kanskje jeg skal prøve? http://www.nrk.no/kultur/har-du-en-hitlat-i-skuffen_-1.11507085 Holder ikke på med noen instrumenter. Du må bare prøve Humørtet er litt bedre nå. Er mye i tvil om at ting blir bedre gjennom dagene, men prøver hele tiden å tro at det blir. Vet ikke helt om jeg skal ta kontakt med psykolog heller. Tror det er best jeg gjør det. Har gått så lenge med disse problemene. Kan sikkert ikke skade. 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Hei igjen Håper du sov godt i natt:) Og at du har hatt litt bedre apetitt og humør i dag:) Uansett er det godt for deg å ha noen å snakke med. Venner er noe alle har godt av også. Og psykolog kan være til hjelp. Siden de har kompetanse til å gi hjelp Og det er godt om man har det vanskelig å få bearbeide litt ting.. Men du kan klare det fint både med og uten psykolog tror jeg da Men vi er mange her også som kan gi deg veiledning. Og du trenger sikkert litt dytt her og der. Men ser du er flink og går med aviser. Det er veldig bra. Også bor du hjemme så sparer sikkert en god del på utgifter... Men har du forsøkt å spørre etter andre jobber Noe du kunne tenkt deg...Eller har du tenkt på å få igang litt skole i gjen. SÅ kan du prøve å gå til en rådgiver på skolen der du bor. Men hva liker du holde på med da ? Har du noen spesielle interesser? Og du kan selvfølgelig gå til nav å prøve å få til en samtale med en rådgiver der også Mange som hjelper til så du kan kanskje få tatt opp litt skole igjen...Og få deg en utdannelse eller ta kurs...Og sånn:) skal jeg si hva jeg gjorde når jeg var på mitt værste...Jogget i 20- grader hver morgen. Kunne krepert...men nå er det varmere i været. Og det er helt gratis og forbygger mye rart Var ikke mye fristende, men liker bedre å jogge enn å gå Og kledde meg godt da:) Men det var min start på et vis for å forbygge. Og for å bli bedre. Selvom jeg enda ikke er helt 100% og stadig vil forbedre meg, men det gjør susen:) Et sted må man begynne å trå til ihvertfall Og jeg sov lite jeg og Liker å holde på med trening. Men tror ikke jeg greier et arbeid innen det uansett. Veldig sosialt. Tørr ikke lengere å ta kontakt med kompiser engang. Alt de vil er at jeg skal vær med ut på byen eller på fest. Blir for mye. Tørr ikke engang å be de om å va med på trening eller å bare chill. Selvtilliten min synker så langt ned. Blir helt stille. Greier ikke finn på noe å snakke om. Begynner bare å sjelve. Kan hend jeg trenger medesin men tørr ikke ta de uansett. Er redd for å bli avhengi. Vær mer redd for å bli avhngig av energidrikken din...Det vil ta litt tid men du kommer til å komme deg på beina igjen snart Dårlig søvn mange negative tanker usikker redd o.s.v detter bidrar til stress for deg og det gjør deg også ekstremt sliten og nervøs blant andre...Du har god tid. Og jeg skal prøve å passe litt på deg så godt jeg kan om du vil angst kan bearbeides Men først må du lære å ta vare på deg selv mer Og det vil du komme til å gjøre også... Med tanke på at du ikke jobber så mye kan du trene mer, men det er viktig at du jobber litt med de tingene som er usunne for deg. Og det handler litt om snu tankene til det positive. og når du får tanker som gjør deg nervøs prøver å skyve dem ut av hodet ditt. For du har ikke noe bruk for dem. Hva skal du med dem? Det er vanskelig men det er en treningsak. Kanskje du også omgåes feil omgangkrets. Kanskje du trenger ett annet nettverk. Noe som gir deg mer følelse av trygghet også... Skal prøve å holde hode mere opp når jeg er ute blandt folk og si hei til de jeg kan Smile og ha litt bedre holdning Kansje være litt mere stolt. Det er et steg jeg ikke har prøvd før. Tar nokk litt for krevende skritt inniblandt som ikke er helt snilt mot meg selv. F.eks: krever av meg selv at jeg skal Ordne spise vaner over natta og møte min største frykt uten små steg fordi jeg føler ting er håpløst eller jeg kommer ingen vei. Også er jeg veldig perfeksjonistisk. Igjen. Takk for svar. Det hjelper veldig mye. Skulle kansje laget en sån her post for en stund siden men er glad jeg gjorde det no Ser ting litt likere nå. Det vil gå bra ser du. En ting av gangen Her har jeg vært ute i hele dag omtrent Og det er veldig deilig å gå i skogen... Og nå tenker jeg å sette på litt musikk å støvsuge mens jeg koker ris også pleier jeg å få gode tips av en som er mye og konkurrer i vektløfning. SÅ i dag blir det ris med chilisaus og laks også er det lørdag og sikkert noe bra på tv Og vi kan jo bare kose oss vi. Og hvis du lurer på noe ang trening og spising så kan jeg spørre han for deg om det meste også Nå sist tok han gull i noe Og han er glad i godteri også. Men han pleier å drikke sånn sjoko melk. Også er han veldig glad i kaffe og litt nervøs av seg Og er mer ett nattdyr. Men før konkurranser så endrer han helt på kostholdet og søvnrutiner. Så det henger litt i sammen. koffein og nervøsitet og kosthold og sånt. Er glad du postet jeg også Du hjelper meg også på mange måter til å få oversikt også Tusen takk til deg også Perfeksjonisten Vær stolt, det vil kle deg! Heheh har så mange smil på ekte også jeg SMIL TIL VERDEN OG DEN SMILER TIL DEG ! Er litt nedenpå igjen. Er så vanskelig å bli glad når jeg føler meg ensom og trist. Prøver mitt beste å finne noe artig å fyll ut tomrommet. Trenger noen å snakke med inniblandt. En psykolog kan jeg ikke møte når som helst jeg trenger det men har nokk vært bra og snakket med en noen ganger i uken. Ellers så skal jeg huske de rådene jeg har fått her til de gangene jeg trenger de som nå Du er ikke alene med å føle deg ensom og trist. Og alle trenger noen å snakke med og best av alt er å snakke med noen som forstår en...Og ofte er det sånn at vi forstår oss best selv. Men at vi på utsiden kan styrke en eller være med på og svekke en... men har du lyst til å gråte så gråt. Har du lyst til å snakke så snakk. Man får ikke gjort så mye på en to tre. Men mulighetene er der. Men du kan jeg spørre om en ting. liker du musikk eller å skrive eller spiller du noen instrumenter;)? Fordi jeg fant en morsom ting:) Men da må du raske på! fristen går ut om noen timer. Hadde jeg visst om det litt tidligere skulle jeg forsøkt selv hihi. Har en sang på lur kanskje jeg skal prøve? http://www.nrk.no/kultur/har-du-en-hitlat-i-skuffen_-1.11507085 Holder ikke på med noen instrumenter. Du må bare prøve Humørtet er litt bedre nå. Er mye i tvil om at ting blir bedre gjennom dagene, men prøver hele tiden å tro at det blir. Vet ikke helt om jeg skal ta kontakt med psykolog heller. Tror det er best jeg gjør det. Har gått så lenge med disse problemene. Kan sikkert ikke skade. heheh jeg gav opp å prøve Føler du for å gå til psykolog så synes jeg du absolutt bør gjøre det Og det tror jeg er bra for deg for veien din videre så du kan få mer støtte der du har det vanskelig ;-) Og du trenger ikke være redd for å prøve det Også kan du få snakket om mer personlige ting og gå mer inn i kjernen og få løsnet opp Selvom jeg tror du kan bli like bra uten, kanskje bedre også ) Uansett er jeg sikker på at du vil bli veldig mye bedre hva enn du velger;) Og så glad du er bedre nå Endret 15. mars 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå