JHollund Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Hvordan legger man til twitch kanalen sin på gamer.no? Endret 14. mars 2014 av JHollund Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Når du er på forsiden til gamer (eller andre steder hvor du kan se Tek.no greia på toppen) trykker du på brukernavnet/eposten i høyre hjørne, går ned til Instillinger og så til Spillkontoer. Der vil du finne stedet hvor du kan legge til Twitch kanalen din. 1 Lenke til kommentar
JHollund Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Ja. Fant det, men hva er det jeg skriver inn der? Stream Key fra twitch? prøvde det, men kom ingenting opp på gamer da jeg streamet. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Ja. Fant det, men hva er det jeg skriver inn der? Stream Key fra twitch? prøvde det, men kom ingenting opp på gamer da jeg streamet. Du skriver bare inn profilnavnet ditt. I mitt tilfelle blir det f.eks. "arodem". At det ikke dukker opp på forsiden kan være fordi det ikke skjer umiddelbart. Hvis du venter i noen minutter vil den dukke opp. 1 Lenke til kommentar
JHollund Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Takk det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå