Bofur Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har følgende: Nyeste drivere for HK og lydkort Win XP_pro Sp1 MSN 6.0 Abit IC7-G Audegy 2 bulk Labtec Mikrofon Desktop (Desk-Mic-534) Problemet er at jeg får ikke til stemmesamtale via MSN 6.0, Jeg ser ikke noe utslag når jeg snakker i mic'en. Når jeg prøver stemme opptak i windows så funker det fint der. Er litt grønn på dette feltet men er det en tast en skal holde nede når en snakker i mic'en når en bruker MSN? Kan noen sette opp en grundig beskrivelse for hvordan en konfigurerer mic på et Audegy 2 kort. Regner med at det gjører i Audio HQ softwaren til Audegy kortet? PS! Jeg har åpnet di porter i routeren min og prøvd å disable firewalen på pc'en, uten at dette hjalp. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvis mic'en funker ellers er det trolig Messenger som er feilen. Vil tro den har et valg for lydkilde et sted. Ser Windows Messenger 4.7 har 'Audio tuning wizard' under 'tools'. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvis mic'en funker ellers er det trolig Messenger som er feilen. Vil tro den har et valg for lydkilde et sted. Ser Windows Messenger 4.7 har 'Audio tuning wizard' under 'tools'. jepp den er instilt og jeg har etter mye fram og tillbake også fått micen til å funke slik at jeg selv hører hva jeg selv sier, men kun i høytalerene mine Fremdeles hører ikke jeg hva de andre sier eller de andre hva jeg sier??? Sitter på et telenor ADSL abb. via en D-Link 604 router. Kansje jeg må finne ut om det er noen instillinger på denne som blokerer. Jeg kan se andre via webkamera men ingen lyd? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hadde ruteroppsettet vært feil vil jeg tro du eller kameraten din hadde fått feilmelding, 'unable to connect' eller noe i den retningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå