AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg blir alltid veldig sliten i tunga og fingrene hver gang jeg slikker og fingrer dama. Noen tips for å holde ut lengre? Anonymous poster hash: 6e9b4...fdb Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Er vel samme som at man blir sliten i beina av å løpe lenge? Mer trening må til! Varier mellom intervaller, tung trening og lange drag. Lenke til kommentar
anonym06 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Kjæresten min hadde det samme problemet, men du kan vel muligens bytte hånd av og til. Muligens bytte på å bruke tunga og fingrene? Du holder ut lenger etterhvert, øvelse gjør mester Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Hemmeligheten er å ta seg god tid. Dermed slipper man å være så intens og slite seg ut. Vær øm og tålmodig med både tunge og fingre, og etter en stund så vil følsomheten til dama være så høy at det bli enkelt å avslutte. Selv damer som trenger lang og intens stimulering til vanlig vil kunne la seg bygge opp vha. litt tålmodighet. Anonymous poster hash: 34515...417 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg