Gå til innhold

Pcmax.no - Når god service teller!

eClux

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en bærbar G732 fra www.pcmax.no for noen dager siden....

Da de skulle sende den fant de ut leverandøren hadde levert feil CPU til pcmax.no, så de kunne ikke sende den da, jeg fikk en mail om at de skulle ordne opp i det så raskt som mulig...

Dagen etter fikk jeg mail om at de hadde ordnet opp i problemet og sendt den meg en gang, fikke kolli-nr. og sjekket at den var på vei, det var den.

Som et plaster på såret fikk jeg dobbelt så mye ram enn jeg hadde bestilt!!!

GOD SERVICE - www.pcmax.no har kommet i bedre tider!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt enig med at Pcmax har god service. Jeg har har handlet der en del selv. På fredafor en uke siden butta det for HDD til G551 min, tror det var noen døde sektorer, det gikk iallefall ikke å formattere den. Sendte mail til Pcmax, og fikk beskjed om å komme å bytte den så fort jeg hadde mulighet. Ikke noe problem å bytte i det hele tatt. Så nå har jeg fått en ny 60 gig :)

Anbefales!

Lenke til kommentar

PCMAX er den sleipeste butikken jeg har vært borti.

Sendte inn batteriet til laptopen til de i Juni og har ikke hørt noe siden! Tenker det blir med å møte opp i sjappa og hilse pent på sjefen og spørre hva han mener med slik kundeservice! :evil:

Jeg SKAL ha det batteriet tilbake, gir meg ikke på et batteri til over 1000kr :grumpy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
PCMAX er den sleipeste butikken jeg har vært borti.

Sendte inn batteriet til laptopen til de i Juni og har ikke hørt noe siden! Tenker det blir med å møte opp i sjappa og hilse pent på sjefen og spørre hva han mener med slik kundeservice! :evil:

Jeg SKAL ha det batteriet tilbake, gir meg ikke på et batteri til over 1000kr :grumpy:

Hallo!!

Da må du bare kontakte dem og si ifra! Jeg kan garantere at de ikke gjør sånt med vilje.

Det hjelper ikke å møte opp i butikken hvis du vil møte sjefen. Han jobber ikke der.

En ting som er litt merkelig med PCMAX akkurat nå er at de ikke har noe tlf nr på www.pcmax.no!

Er foresten butikken oppe for tiden elller er den nedlagt?

Lenke til kommentar

Er foresten butikken oppe for tiden elller er den nedlagt?

Lurer litt på det jeg også.

En kompis av meg kjøpte seg pc derfra for ca. 1 måned siden. Etter 14 dager begynte det å pipe i skjermkortet.

Han har ikke klart å få kontakt med PCMAX.no.Sendt flere mailer. Til og med fra forskjellige mailadresser, for å se om det hjalp.

Synes PCMAX.no skulle ha et telefonnummer kunder kunne ha ringt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...