Syncz Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Noen som har noe forklaring hvorfor WoD expansion er 10 euro dyrere enn alle andre? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Nei, men du burde uansett ikke kjøpe det direkte fra Blizzard. Andre nettbutikker har det mye billigere. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Har lurt på det samme selv. Burde egentlig ikke komme som noen overraskelse, med tanke på hvor grådige Activision har blitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Å handle fra Blizzard/Activision er like meningsløst som å kjøpe nye spill på Gamestop, når platekompaniet rett over gata har samme nye spillet 100 kr billigere. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har aldri kjøpt Blizzard sine spill utenfor Blizzard. Jeg foretrekker å ha dem elektronisk, og vet ikke helt om jeg skal stole på sider som vil ha pengene først og sier de skal sende kode 2 dager før spillet kommer ut. Veldig fint om du kan gi meg en legitim side som selger dem elektronisk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå