sveibuen Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Du har en MIST PSU. Sier seg selv. Den er død, håper den ikke har tatt med seg resten av komponentene dine... Lenke til kommentar
randome Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Skal se om jeg får tak på en annen PSU og prøve med.Men ja, da den begynte og restarte seg kom jeg inn i windows i ca 10 min før den restarta seg igjen.Nå "rekker" det ikke og komme noe på skjermen før den restarter seg. Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Skal se om jeg får tak på en annen PSU og prøve med. Men ja, da den begynte og restarte seg kom jeg inn i windows i ca 10 min før den restarta seg igjen. Nå "rekker" det ikke og komme noe på skjermen før den restarter seg. Okey. Ja bytt psu er nok den med 95% sikkerhet, Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Beklager viss jeg var litt krass, det var ikke meningen. Men MIST er kjent for å ta med seg hele "shiten" etter noen år i bruk. Så viss det er den som er gåen og den ikke har tatt med seg resten av pcen, så er du heldig Kan også være noe helt annet, men det virker som det er strømforsyningen som begynner å ta kveld. Så anbefaler deg ikke å prøve noe mer å heller vente til du får deg en annen strømforsyning å prøve med Viss du skal ha deg ny strømforsyning, anbefaler jeg deg å sjekke ut denne tråden:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1569444&page=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå