Gå til innhold

Temahelg: Glass

Anbefalte innlegg

Vinteren er på hell, og det begynner å bli varmere i luften over store deler av landet. Vi benytter muligheten til å åpne en ny temahelg, der vi utforderer deg til å ta spennende bilder med «glass» som tema. Du står helt fritt til å tolke dette, om du så velger å ta bilde av spennende vindusrefleksjoner, et brillepar eller et helt vanlig kjøkkenglass fra IKEA. Det er kun fantasien som setter grenser, men fortell gjerne hvordan du har gått frem for å fange blinkskuddet.

Se bildene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Vinteren er på hell, og det begynner å bli varmere i luften over store deler av landet. Vi benytter muligheten til å åpne en ny temahelg, der vi utforderer deg til å ta spennende bilder med «glass» som tema. Du står helt fritt til å tolke dette, om du så velger å ta bilde av spennende vindusrefleksjoner, et brillepar eller et helt vanlig kjøkkenglass fra IKEA. Det er kun fantasien som setter grenser, men fortell gjerne hvordan du har gått frem for å fange blinkskuddet.

Se bildene

Er det noen begrensning i antall "glass"- bilder pr. dag eller totalt ? Kan det leveres inn bilder til dagens bilde i tillegg? Dette gjorde jeg første dag av temahelgen , men nå fikk jeg ikke opp muligheten til å levere inn bildet med tema glass og det til tross for at jeg gikk inn på temasiden.

En annen ting jeg har henvendt meg til Dere om er oppdatering av fotoutstyrslisten. Der mangler objektivet

Vario Tessar T* FE 24-70mm f/4 ZA OSS .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Se bildene

Får fremdeles ikke lagt til bilder under temaet glass, bare det jeg la til på Fredag kom inn under temakategorien glass.

Lenke til kommentar

Se bildene

Får fremdeles ikke lagt til bilder under temaet glass, bare det jeg la til på Fredag kom inn under temakategorien glass.

Hei,

Det er bare mulig å legge inn ett bilde per dag i Bildekritikken, men når du laster opp bildet for en temahelg må du huke av for dette under selve opplastningen. Jeg skal se om vi får merket det valget bedre til neste gang :-)

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...