mobilen.no Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 De lekkede spesifikasjonene antyder ingen revolusjon.Slik blir Google-klokka Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Ikke rart de sliter med å få folk flest til å forstå "nødvendigheten" av dette i tillegg til en telefon. Kunne satt pris på dette istedet for en telefon i visse sammenhenger, f.eks. trening. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Det illustrasjonsbildet kan umulig være gjennomtenkt endelig resultat fordi: - Alt for bred rem. Den kommer til å bli ubehagelig og svett.- Hjørnene på skjermen kommer til å hekte seg opp i alt mulig. Plagsomt.- Både klokke og informativt display har alle med seg fra før, i telefonen. Dette blir overflødig.- Kort batteritid kommer til å bli en plage.Min konklusjon: Ren hype. Dette kommer til å dø ut av seg selv hvis ikke konseptet forbedres vesentlig før lansering. Endret 14. mars 2014 av Simen1 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 "Slik blir Google-klokka" "Dette er et illustrasjonsbilde. Hvordan Google-klokken ser ut vet vi foreløpig ikke" .... 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) - Alt for bred rem. Den kommer til å bli ubehagelig og svett. - Hjørnene på skjermen kommer til å hekte seg opp i alt mulig. Plagsomt. - Både klokke og informativt display har alle med seg fra før, i telefonen. Dette blir overflødig. - Kort batteritid kommer til å bli en plage. Min konklusjon: Ren hype. Dette kommer til å dø ut av seg selv hvis ikke konseptet forbedres vesentlig og det gjør det neppe med det første. Kanskje konseptet får en reell renesanse om et tiår? "Illustrasjonsbilder" Endret 14. mars 2014 av LoveAmiga Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Utrolig villedende kombinasjon av tittel og bilder. Til og med Simen1, verdens mest gjennomførte og opplyste forumbruker, gikk på limpinnen. 8 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Det der skulle jeg ha hatt en saftig betaling for å gå med... Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Det der skulle jeg ha hatt en saftig betaling for å gå med... ... på catwalken? Endret 16. mars 2014 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg