OHJohansen Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 Ny betaversjon for Windows 8.Nå er helt nye videolan her Lenke til kommentar
inside_482753 Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 den var utrolig buggy på 8.1.(1) i hvert fall.. Får håpe den kommer seg (har testet på to pcer) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 Nesten som vanlig VLC bare dårligere, ikke så veldig etterlengtet for min del AtW Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 Litt usikker på hvorfor jeg trenger denne appen på PCen hvor jeg kan kjøre vanlig VLC, men ikke på Surfacen. Er det noen grunn til at jeg skulle ønske å bruke denne versjonen fremfor vanlig VLC på PCen? Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 VLC faktisk. Er vel greit på en laptop med speakers, men til folk som ønsker kvalitet på bilde/lyd så styr unna. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 Burde da kommet til rt versjonen av windows. Men flott den endelig kommer, skulle bare ønsket den fungerte. Nå er den bare bugs :-( Så blir nok nødt til bruke vanlig vlc litt til ;-) Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 så det er den samme versjonen som er ute, bare i det "stygge" win 8 formatet. nei takk. har win 8.1. men sverger fortsatt til vanlig desktop. VLC faktisk. Er vel greit på en laptop med speakers, men til folk som ønsker kvalitet på bilde/lyd så styr unna. kilde takk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå