AK47 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har kvittet meg med souround-systemet, da det tar for mye plass. Nå vil jeg skaffe noe nytt, men heller ikke altfor dyrt. Enkelt nok vil jeg ha god lyd både for musikk og TV. Aller helst ville jeg også hatt DAB-radio. Etter hva jeg vet er Sandstrøm eneste som leverer med DAB, men her er det veldig dårlig bass, så det er uaktuelt for min del. Leker også med tanken på å koble opp et mikroanlegg. Er det noen her med erfaring fra det? Blir det godt nok for TV-en? Eller er det noen som har god anbefaling til en lydplanke med god lyd til grei pris? Til min historie i jakten på lydplanke må jeg fortelle om min dårlige erfaring med Elkjøp på Slependen i Asker. Jeg var innom butikken og spurte om gode tips, og en anbafeling. Jeg ble anbefalt Samsung HW F355. Den var satt ned fra 3500 til 2500. Nesten så jeg kjøpte etter den varme anbefalingen, men jeg ville sjekke litt mer hjemmefra først, heldigvis. Prissøk viser at denne ligger på rundt 1300 kroner på nettbutikkene, og at den aldri ikke engang har vært i nærheten av 2500 kroner i prishistorikk. Eljøp har tatt den ut av sitt sortiment, men det er vel mulig de så sitt snitt til å tjene noen kroner på et restlager. Det får være grenser! Står over Elkjøp for en liten stundt etter denne erfaringen... Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Vil anbefale deg to stk høytalere.. lydplanke er vel og bra. men er du opptatt av god lyd på tv og musikk, ville jeg stått over lydplanke. kunne hjemmekinoanlegg være noe? Hva tenker du av pris? Endret 16. mars 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Sonos Playbar + SUB fungerer helt utmerket. Jeg hadde tidligere et ganske standard oppsett til TVen med 2-kanals forsterker og et par gulvhøyttalere, og er mer fornøyd med lyden nå. At det ble en del ryddigere i stua tar jeg som en bonuis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå