AfterGlow Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Facebook-grunnlegger har fått nok av overvåkningen.Tordentale fra Zuckerberg – ringe selv til Obama Lenke til kommentar
jarsve Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Så denne i går. Ved neste valg så må man kaste demokratene å få in Ron Paul. 4 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Når selv Facebook reagerer på innsamling av informasjon, vet du at noe er galt på the intarwebs. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 14. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 14. mars 2014 Hjernen min gikk nettopp i ironi-baklås. Hjelp. 23 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Kan vi gå god for at Facebook er noe bedre? De sitter jo på betydelig stor menge informasjon, som jeg regner med de aldri sletter. 3 Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Noen som husker tilbake til tiden Facebook var forholdsvis nytt, og vi fikk vite bokstavelig talt all informasjon på profilen din var tilgjengelig til utviklerne av en app så fort du hadde koblet den til profilen din? Da mener jeg all informasjon, ned til hver eneste, minste detalj. På den tiden spøket vi om at CIA definitivt kontrollerte minst én av de populære appene. Spøket, men antok det var sant, for hvorfor skulle de ikke dra nytte av en slik gullgruve av informasjon? Det siste året har vist seg vi skulle sagt NSA (CIA er bare pga. Hollywood-filmer), men jeg er fullt overbevist om at vi hadde rett den gang. Hvorvidt Facebook opererte med så latterlig personvern med vilje eller ut fra korttenkthet vil jeg ikke spekulere i, men det er ganske foruroligene uansett. Har forøvrig ennå en FB-konto, som egentlig bare brukes som Messenger-erstatning. Inaktive brukere må være langt mer frustrerende enn folk som prøver å unngå overvåkning, om slik overvåkning faktisk foregår. 1 Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Hjernen min gikk nettopp i ironi-baklås. Hjelp. my thoughts exactly Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Amerikanske myndigheter og den uendelige overvåkingen. Ser egentlig på NSA som litt paranoide, synd det ikke er fler av Snowden. Lenke til kommentar
Mac_31 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Det er ikke lenge siden Facebook logget all din aktivitet på internett, selv om du hadde logget deg ut fra Facebook siden. Det er ganske ille. Mener at Facebook forandret på dette for et drøyt år siden, etter at det ble stor oppmerksomhet rundt dette i media. Setter pris på Zuckerbergs kritiske uttalelser om internettovervåkning, la oss håpe at det ikke kun er et spill for galleriet . Tiden vil vise... Endret 14. mars 2014 av Mac_31 Lenke til kommentar
reiakvam Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Det var rette ræva som feis. 1 Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 En kan selv velge både hvorvidt en er på Facebook, og hvilken data du gir de. Det kan en ikke gjøre med NSA 1 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Så denne i går. Ved neste valg så må man kaste demokratene å få in Ron Paul. Ron Paul stiller nok ikke til valg i 2016, men det er det stor mulighet for at hans sønn Rand gjør. 1 Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Her sitter jo alle verdens regjeringer på en gullgruve. Forby private å samle inn data, la et statlig organ gjøre det og selg den videre til private selskaper. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Spill for galleriet kaller vi dette. Lenke til kommentar
karsy Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Så denne i går. Ved neste valg så må man kaste demokratene å få in Ron Paul. Tror nok ikke de kommer til å drive noe særlig mye klokere politikk når det kommer til overvåkning. Lenke til kommentar
Griffus Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 "Jeg har ringt president Obama for å uttrykke min frustrasjon i forhold til den skaden myndighetene påfører fremtiden til oss alle." I forhold til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå