P|zZa Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har to problemer.. 1. Microsoft Outlook bruker ca 10 min på å åpne seg, og mens den blir åpnet så bruker den ca 850 mb ram i følge oppgavebehandlingen. Kan så vidt bruke noen andre program mens jeg åpner den også 2. Når jeg skal avslutte windows så bare restarter maskinen seg på nytt. Men dette gjelder bare den første gangen jeg velger avslutt, neste gang så skrur den seg heilt av!? Kjører Windows 2000 med sp3 og alle andre diverse oppdateringer som microsoft hiver ut. Maskinen blir kun brukt til kontorarbeid (ingenting av spill etc.). Har 512 mb ram installert og swapen står på 768 (min/maks) Alt dette skjedde over natten!? Noen som har noe ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Om dette har skjedd over natten ville jeg kanskje først ha kjørt en full virus-scan med oppdatert antivirus... Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 been there done that! har også kjørt ad-aware, defrag, norton windoctor.. skjønner ingen ting men problemet er bare på den kontoen som har det problemet..alle andre som logger seg inn og åpner outlook, fungerer det fint med! Kan det ha noe med at han har ca 500 mail i inboks? ps: fikk til det med at maskinen restartet seg istedenfor å skru seg av 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå