Majjan Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 – Det var jo en gigantisk misforståelse, forteller vestlendingene i Turbo Tape Games.Intervju: Turbo Tape Games (Ekstra) Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Turbo Tape Games? Jeg hører de ikke gadd å patche spillet sitt skikelig. Flere tråder på steam som følre seg litt forrård. Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Oppsan, sorry hviste ikke at man ikke kunne redigere kommentarene sine. Ellers hadde jeg prøvd å fikse grammatiske feil. Lenke til kommentar
Androish Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Ja. Kjøpte spillet når det kom. ble veldig skuffet. Ikke noe save game + en krasj bug som kom snikende i større senarioer... Det i kombinasjon gjorde det tilnærmet umulig å ha noen glede av spillet + mange andre feil. men de to var de viktigste iallefall Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 En god del lignende poster ellers også, faktisk så har de fleste blitt enige om at hundgamle Fleet Command som kom FØR 2000 tallet faktisk er ett bedre spill. Personlig herjer jeg med Dangerous Waters, den siste moderne ubåt simulatoren ute på markedet akkurat nå, og den er fra 2006 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå