Murillio4 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hei! Jeg holder på med å sette opp min andre mining rig. Jeg bruker en asrock h81 pro btc med en AX 760 psu og en Intel Pentium Dual Core G322. Jeg har satt alt sammen i en hjemmelaget mining case. Når jeg skrur den på restarter den seg et par ganger, før den til slutt slår seg på i en liten stund, og så restarter den igjen. Den viser ikke noe på skjermen. Har jeg gjort en typisk feil, eller er det en hardware feil? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Høres ut som cpu-vifta ikke er på / kabel i vegen. Remonter det og sjekk? Lenke til kommentar
Murillio4 Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Høres ut som cpu-vifta ikke er på / kabel i vegen. Remonter det og sjekk? Vifta slår seg på og går som bare det, men kan prøve å ta den ut og inn. Lenke til kommentar
Murillio4 Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Den fungerer fremdeles ikke :/ Bruker RAM fra en gamme server jeg har liggende, kan det være det? Endret 14. mars 2014 av Murillio4 Lenke til kommentar
War Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Piper det også? Pipingen er feilkode beskrevet i manualen. Rammen må iallefall ha rett volt , samme som du beskriver har jeg opplevd da jeg satte inn 1,9V-ram i 1,5v-hovedkort. Lenke til kommentar
Murillio4 Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Piper det også? Pipingen er feilkode beskrevet i manualen. Rammen må iallefall ha rett volt , samme som du beskriver har jeg opplevd da jeg satte inn 1,9V-ram i 1,5v-hovedkort. Det piper ikke. Men da er det sikkert ram kortene det er noe feil med Endret 14. mars 2014 av Murillio4 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Mest trolig Ram ja, hadde et defekt ballistix sport sett. Maskinen slo seg av og på flere ganger før den startet syklusen på nytt Nye brikker fikset problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå