Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp, Pc'en min er syk ??

Anbefalte innlegg

Var inne på noe som heter mscracks.com da jeg så i statusbaren på IE at den begynte å innstallere masse rare greier.. (da quita jeg selvfølgelig) men neste gang jeg starta IE hadde det greiene der satt http://www.slotch.com/?&account_id=106745

som startside..!

Hva er det her for noe? De har værtfall lurt meg til et eller annet men heldigvis fikk ikke den greia innstallert ferdig tror jeg..

Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var inne på noe som heter mscracks.com da jeg så i statusbaren på IE at den begynte å innstallere masse rare greier.. (da quita jeg selvfølgelig) men neste gang jeg starta IE hadde det greiene der satt http://www.slotch.com/?&account_id=106745

som startside..!

Hva er det her for noe? De har værtfall lurt meg til et eller annet men heldigvis fikk ikke den greia innstallert ferdig tror jeg..  

Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd???

Ehh? Jeg har selv vært inn på denne siden uten noen problemer så det er ikke siden sin feil, tipper heller ha du valgte "ja" på spørsmålene om å installere ditt og datt fra en annen side.

Fiks:

Start IE, velg verktøy/alternativer for internett, trykk så på fanen "generelt" og du får frem valget for startside.

PS. Måtte sjekke dette så jeg gikk inn på mscracks.com og jeg har absolutt no problems whatsoever med denne siden!

Lenke til kommentar
Nei , trykte bare på download linken til en crack.. ikke noe annet.. da kom det greiene i statusen.. men vet ikke om d skjedde mer.!?

Da har du kanskje ikke holdt maskinen din oppdatert via windowsupdate?

Endel sider utnytter kjente hull til og lure inn slik drit.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du går til slike sider i første omgang når du (med slike problemer) ikke akkurat fremstår som en racer på data!

Ikke meninga å være frekk eller no, men det er min oppfating. Jeg melder meg jo heller ikke på Paris-Dakar bare fordi jeg har lappen lissom...

*Tronaldo*

Lenke til kommentar

edit: Leste posten der du skrev at du hadde kjørt Ad-Aware og antivirus - jeg lar denne stå her som anbefaling til gratis antivirus- og spyware-programmer. Overskriften din fikk meg til å bare skumlese rask nedover før jeg skrev et svar (er pcen min syk :lol:)

--

Hvis det er noe lumsk som har kommet seg inn på maskinen så kan det være en idè å kjøre Ad-Aware - som tar knekken på det meste som heter spyware (og tracking-cookies/'toolbars').

Foruten det så er det alltid en fordel med en virus-scanner i bakgrunnen når du kjører Windows. Min favoritt er Avast! antivirus -- som oppdaterer seg selv, er gratis for hjemmebruk (ikke kommersiell) og tar knekken på det meste (inkl. epost-virus, virus lastet ned med p2p programmer osv).

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...