Caladanian Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Big bear Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Ser ut som du får tatt noen flotte turer der oppe i det kalde nord. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Dette var bra. Stilig komp og lys. Litt vanskelig å se at denne kunne være farlig.... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 I like it! Morsom vri på isøde-sjangeren 1 Lenke til kommentar
Caladanian Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Ser ut som du får tatt noen flotte turer der oppe i det kalde nord. Det hadde jeg. Og sikkert ikke siste gang jeg lå der på magen i snøen der oppe for å ta bilder fra det ene eller andre ønskete perspektiv, hehe... vurderer en 6-dagerstur med hundeslede til østkysten en vakker dag, eller kajakktyr til Pyramiden... Men kalde nord stemte ikke helt, temperaturene var nesten oppe i plussgrader da jeg var der. Tilfelle eller klimaveksel? Lenke til kommentar
Caladanian Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 I like it! Morsom vri på isøde-sjangeren Men ser du ikke, den var jo 3 m høy!!! ^^ ...takk for ros. : ) 1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ser ut som du får tatt noen flotte turer der oppe i det kalde nord. Det hadde jeg. Og sikkert ikke siste gang jeg lå der på magen i snøen der oppe for å ta bilder fra det ene eller andre ønskete perspektiv, hehe... vurderer en 6-dagerstur med hundeslede til østkysten en vakker dag, eller kajakktyr til Pyramiden... Men kalde nord stemte ikke helt, temperaturene var nesten oppe i plussgrader da jeg var der. Tilfelle eller klimaveksel? Hørte rykter om at det var litt snodige temperaturer der, ja. Da jeg var der oppe i februar hadde vi 2 plussgrader, på en tid hvor gjennomsnittstemperaturen vanligvis ligger på 15 blå. Jeg fabulerer om en tur opp på sommerstid, sånn at man kan komme seg litt rundt med båt. Pyramiden står øverst på ønskelisten! Lenke til kommentar
nutini Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har du tatt med deg kosedyret ditt ut på fototur? Det ble et severdig bilde ihvertfall Tøft ! Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg