Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan i svarte skal eg fjerne dette?

Anbefalte innlegg

Altså, bildet er ikke av min bil, men det er samme type bil og samme opplegget. Skal altså ha av den sidehylla for å trekke den om med nytt stoff, fra grått til sort.

Menne... hvordan får eg "fjerna" bilbeltet? Må ha det vekk, eller hvertfall ut av hullet det kommer gjennom for å kunne legge på det nye trekket..

post-97018-0-93119500-1394732956_thumb.jpg

Bedre bilde:

DSC03527Medium.jpg

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmmm

Dette må jo være en gammel japaner.

Sikker på at det ikke er et sånt tynt spor du kan dra belte ut av? Inn mot vinduet der.

Eller så hadde jeg bare lagd det selv å løst problemet på den måten, hvis det var min bil. Det hadde gått fortest. Løsne dekselet og finn frem saga.

Jeg vet ikke om du får tredd beltespenna, det øvre/nedre ankerpunktet gjennom det hølet der. Den rulla på undersiden der går hvertfall ikke igjennom :p Hvis det viser seg å være slik forandrer jeg litt på første kommentar. Dette må jo være franskt.

Lenke til kommentar

Dette er tysk ;)

Men tror eg driter i det, og bare fjerner det gamle stoffet mens hylla fortsatt står på plass og når det nye stoffet skal legges på klipper eg ett lite hakk så eg får det rundt beltet inn mot siden på bilen og fester det igjen med noe lurt, ingen som ser det uansett.

Blir mye styr med beltet og dritt tror eg..

Lenke til kommentar

haha der kan du se.. så feil kan man ta :D Jeg har egentlig null interesse for bil jeg liker bare problemene.

Ganske sikker på at jeg har løsnet det dekselet der før. I forbindelse med demperbytt, men da lar man det bare henge i beltet.

Eller aner jeg ikke, desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...