IcedInsanity Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Altså, bildet er ikke av min bil, men det er samme type bil og samme opplegget. Skal altså ha av den sidehylla for å trekke den om med nytt stoff, fra grått til sort. Menne... hvordan får eg "fjerna" bilbeltet? Må ha det vekk, eller hvertfall ut av hullet det kommer gjennom for å kunne legge på det nye trekket.. Bedre bilde: Endret 13. mars 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Hmmmm Dette må jo være en gammel japaner. Sikker på at det ikke er et sånt tynt spor du kan dra belte ut av? Inn mot vinduet der. Eller så hadde jeg bare lagd det selv å løst problemet på den måten, hvis det var min bil. Det hadde gått fortest. Løsne dekselet og finn frem saga. Jeg vet ikke om du får tredd beltespenna, det øvre/nedre ankerpunktet gjennom det hølet der. Den rulla på undersiden der går hvertfall ikke igjennom Hvis det viser seg å være slik forandrer jeg litt på første kommentar. Dette må jo være franskt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Dette er tysk Men tror eg driter i det, og bare fjerner det gamle stoffet mens hylla fortsatt står på plass og når det nye stoffet skal legges på klipper eg ett lite hakk så eg får det rundt beltet inn mot siden på bilen og fester det igjen med noe lurt, ingen som ser det uansett. Blir mye styr med beltet og dritt tror eg.. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 haha der kan du se.. så feil kan man ta Jeg har egentlig null interesse for bil jeg liker bare problemene. Ganske sikker på at jeg har løsnet det dekselet der før. I forbindelse med demperbytt, men da lar man det bare henge i beltet. Eller aner jeg ikke, desverre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Ja dekselet har eg fått løs null problem, men blir hengende i beltet som du sier. Men tror eg går for min løsning, mindre styr og helt sikkert like godt resultat. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Det er en Golf 2? Beltet tas ut ved å løsne det i festet og dra hele greia gjennom hullet. Altså den biten som sitter festet ved sitteputa, ikke selve snella. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Golf 2 ja, stemmer. Å sier du det? Da skal eg jammen prøve det. Har ikke vært i den enden å sjekket engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå