Mr. Spaceworld Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Har etter noen år med utallige betalingsutsettelse kjøp har jeg opparbeidet meg ganske mange kredittkort. Jeg er en sucker for rentefri avbetalingstilbud! Betaler alt og skylder ingenting, men jeg liker ikke å ha alle disse kredittkortene stående på meg. Tenker om det skjer noe med kontoen så er det kjedelig. Jeg er nok ikke ansvarlig, men det blir jo mye mas. Så har lyst å si opp alt, men jeg har null oversikt. Er det noen som vet om en enkel måte å få vite om alle kredittkort som står på ditt eget navn? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Regjeringen snakker om å opprette et sentralt gjelds-/kredittregister men noe sånt finnes ikke i dag. På mine kredittkort får jeg efaktura hver måned, selv om kortet ikke er benyttet. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Det hadde jo vært genialt, men man har jo ganske grei oversikt med selvangivelsen når man har gjeld. Problemet er når du ikke skylder de penger Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Har du disse kortene nå eller er de klippet og kastet? Om du har dem kan du jo bare finne telefonnummeret til utstederen, ringe dem og be dem om å avslutte kontoen din. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Klippet og kastet Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Når du har betalt utestående saldo på disse kredittkortene, så har du vel en historikk i nettbanken du kan se på vel? Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Du kan være inne på noe der. Er snakk om en periode på kanskje 3-4 år da. Så blir mye å lete igjennom. Om det i det hele tatt går ann å se tilbake så langt Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Jeg kan sjekke historikk 1 år tilbake hos Skandiabanken, men de har også noe som heter Min Økonomi og der kan jeg sjekke enda lenger tilbake! Verdt et forsøk Endret 14. mars 2014 av Nyrili Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Klippet og kastet Hva er problemet hvis du har klippet og kastet dem? Får du nye i posten når de klippede har gått ut på dato er det jo bare å sende dem en mail og si opp kreditten. Inntil da har du jo ikke kredittkort. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Nettbanken kan bli hacket? Vet jeg ikke står ansvarlig, men uansett bli kvitt de. Kan jo vente som du sier. Ville bare vite om det var en oversikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå