Emancipate Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Etter at jeg tørket av tastaturet uten å trekke ut kontakten (jeg trykket altså på "alle" knappene) mens jeg hadde google.com oppe ser google helt rar ut. Når jeg ikke er logget inn ser det normalt ut. Hjelp! Feil: Riktig: Lenke til kommentar
y tho Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Velg "Search tools" så får du hvertfall søkeverktøy opp Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Det er fonten på linkene / manglende understreking som er problemet mitt. Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Sånn ser det hos meg også, uten at jeg er logga inn. Bruker FF. La plutselig merke til det her om dagen. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hverken Firefox eller Chromium (Chrome) har understreker hos meg, men kan se det i Konqueror. Vil tro det er opp til nettleseren å kunne endre dette selv om Google vil kanskje ikke ha streker. Fant ikke hvordan du skrur det på i Opera, men kanskje denne linken kan peke deg i riktig retning for å sjekke at instillingene er riktige. Tipper egentlig det bare er at du har fått aktivert det nye designet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Hvis jeg logger ut og sletter cache så blir utseende normalt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Det er visst noe nytt: http://www.dagbladet.no/2014/03/14/nyheter/google/data_og_teknologi/32300863/ Utseendet bryter for øvrig med de norske reglene for universiell utformin av websider, som sier at linker må markeres med mer enn bare farge (gjelder ikke menyer som er klart utformet som en meny, dvs. utformingen som en meny blir det som er mer enn bare fargen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå