Olebassen1 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 om du brekker et bein i armen eller hopper på ski og knuser hofta F.eks!vil skjelettet i hofta eller armen da bli sterkere en det var før? (etter man er blitt frisk) Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Både og. Akkurat der bruddet var, vil det gro seg litt tjukkere enn før bruddet så det blir sterkere. Men når det blir tjukkere der, så skaper det en bruddanvisning, slik at du vil knekke beinet litt lettere ved siden av det gamle bruddet. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvis det gror feil sitter du også igjen med svakere bein. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Så man kan bli superhuman hvis man brekker absolutt alle bein i kroppen ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Så man kan bli superhuman hvis man brekker absolutt alle bein i kroppen ? Nei. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Så man kan bli superhuman hvis man brekker absolutt alle bein i kroppen ? Nei. Ok, da legger jeg den iden på is Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Så man kan bli superhuman hvis man brekker absolutt alle bein i kroppen ? Nei. Ok, da legger jeg den iden på is Tror nok det er best. Kan jo i mellomtiden utforske genetikk spider-man style. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Eg mener å ha lest en gang at i en eller annen orientalsk kampsport slo man med vilje så hardt at beina i håndflaten knakk, og når de grodde sammen igjen tålte hånda mere. Om det er det som er tilfelle, eller om det er eg som husker feil veit eg ikkje Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Eg mener å ha lest en gang at i en eller annen orientalsk kampsport slo man med vilje så hardt at beina i håndflaten knakk, og når de grodde sammen igjen tålte hånda mere. Om det er det som er tilfelle, eller om det er eg som husker feil veit eg ikkje Da må de ha vært superbadass , for det må gjøre noe helt fornævelig vundt Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Da må de ha vært superbadass , for det må gjøre noe helt fornævelig vundt I Asia stapper de i seg mye rart veit du Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Eg mener å ha lest en gang at i en eller annen orientalsk kampsport slo man med vilje så hardt at beina i håndflaten knakk, og når de grodde sammen igjen tålte hånda mere. Om det er det som er tilfelle, eller om det er eg som husker feil veit eg ikkje De gjør det for å skape mikrobrudd i overflaten av beinet, som gror igjen sterkere. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Herding kalles dette på norsk, og en variant av dette gjöres også i Norsk Tae Kwondo. Men de knekker ikke bena, slår og sparker murklosser slik at det gjör vondt og slik at never og ben blir hardere og tåler mer smerte. Endret 13. mars 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå