Håvard Hofstad Ruud Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Det er lite nytt å melde fra den nye øya til Yoshi.Anmeldelse: Yoshi's New Island Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg synes til og med Yoshi's Island DS er for likt originalen... Dette var bare trist Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Spelar det no, og er einig med anmeldar, sjølv om eg lett kunne gått opp til 6/10. Spelet har på ingen måte identiteten til bautaen SMW2: Yoshi's Island, men likevel er Yoshi's New Island morosamt nok så lengje spelet varar (kva i all verda skjer med at mange av dei nye plattformspela har så få baner?). Grafikken er nydeleg, og 3D-effekta er lekker. Spelet er enkelt, men nokre hemlegheitar er godt gøymte. Det er, på godt og vondt, eit spel som er herleg å koble av med i 10min om gongen, når du er veldig sliten og ikkje orkar å bryne deg på andre, meir krevjande spel. Likar du Yoshi's Island og ikkje bryr deg noko særleg om at dette er ein bleik blåkopi, så er det berre å kjøpe med ein gong. Eg er nøgd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå