Funkyfinn Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg bruker nå et GF2mx kort pga. prob med GF3 kortet. Det som skjer er at når jeg er i smoken faller jeg fra 60 fps til 20 fps, og da lagger det som f... Angående GF3 Ti200 kortet mitt; Vifta ble ødelagt så jeg har kjøpt ny, men den lille kontakt saken til vifta, som man skal putte i skjermkortet passer ikke. Den tuppen på skjermkort ledningen har 3 hull. Var en fyr som sa jeg kunne ta den i hovedkortet, men har ikke funnet noen plass til den der... Noen som kan hjelpe meg med noe av dette? OS: XP. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 det er et kjent faktum at røyk er tungt for maskinen å lage... sett ned oppløsning og detaljer og alt til så lavt som mulig, så setter du alt gradvis oppover til det punktet der det funker og du får så bra grafikk som mulig Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Riktig som han over sier, er tungt for maskina å lage "SMOKE". Har du slått av Vsync ? Vis du ikke har så slå av Vsync, det trekker masse ned på preformance Lenke til kommentar
Funkyfinn Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Vsync er hva? Hvordan skrur jeg av det? Lenke til kommentar
Funkyfinn Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Men ******. Når jeg går inn i display properties og trykker GeForce2MX 100/200 kommer det: Run a DLL as an AP. Og da klikker det. hjøølp! Lenke til kommentar
Hova Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det går an å skru ned kvaliteten på røyken i cs, slik at det ikke hakker og ikke bruker store kraften på å vise den. Husker ikke hvor du gjorde dette men trur det var i videoadvanced... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Angående GF3 Ti200 kortet mitt; Vifta ble ødelagt så jeg har kjøpt ny, men den lille kontakt saken til vifta, som man skal putte i skjermkortet passer ikke.Den tuppen på skjermkort ledningen har 3 hull. Var en fyr som sa jeg kunne ta den i hovedkortet, men har ikke funnet noen plass til den der... Kjøp deg en 3pin-til-molex-overgang på Clas Ohlson.. koster deg 20kr eller så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå