Thulian Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei. Vel tittelen sier vel det aller meste... Jeg har hørt at Borland 4.0 er veldig bra, men at det følger med "1 tonn" manualer... Noen som har ett/flere råd til en nybegynner? Pris er ikke av betydning! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Visual Studio .NET 2003. Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Ok. Takk for hjelpen!:-) Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Borland er fin, Visual Studio er fin. For begge har mye dokumentasjon som er _veldig_ nyttig. Så får du finne ut hvem av disse som er best smak og behag Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Vel jeg tror jeg går for en av de nyeste Borland versionene, men Visual Studio så også bra ut... Så jeg har nok ikke helt bestemt meg helt ennå, men har en kompis som har drevet litt med Borland før, så jeg skal ta en titt på hva han har av ekspertise (!?) på feltet før jeg bestemmer meg. Er vel hovedsakelig disse to jeg har fått sett mest på, men hvis noen har ett annet tips så er det selvfølgelig velkomment!:-) Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Dev-c++!! www.bloodshed.net! Utrolig bra Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 glem det utropstegnet!! Lenke til kommentar
mariush(83); Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Vel, visst man er nybegynner vil jeg anbefale Dev-C++ fra bloodshed.net, for det er mange som tenker på å lære det, men aldri egentlig fullfører (lite motivasjon) som jeg selv har vært borti. Det er jo da kjipt å betale for en IDE man ikke kommer til å bruke, men gjør man det så er det kanskje like greit, selv om jeg ville ha satset på GNU gcc. Endret 2. januar 2004 av mariush(83); Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Borland sin C++BuilderX er gratis i personal versjon. Bare å registrere seg og laste ned. Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 MS Visual 6.0 er ypperlig til konsoll applikasjoner Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jepp, det stemmer Men til alt annet tror jeg Borland er hakket bedre Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvorfor det? f.eks. MS Office er skrevet i VC++ ... ++++ masse annet .. tror ikke MS office er skrevet i MS visual C++ 6.0 versjonen, nei. (ihverfall ikke 2003 versjonen som er en klasse for seg sjøl mener nå jeg) Det virker ihvertfall som Borland C++ Builder 6.0 har langt mer funksjoner og er enkel å jobbe i, når du først har skill i Borland og du ikke bare skal lage enkle konsoll applikasjoner. MS visual c++ 6.0 er veldig enkel å jobbe i da Godt mulig jeg tar feil her, men det virker ihvertfall sånn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå