Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hjelp til å finne hodetelefoner til barn

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter gode hodetelefoner til barn da vi skal på en lengre flytur, og vet at de hodetelefonene man får på økonomi er relativt dårlige.

Vi gikk til innkjøp av et anderson sett for barn, men det viser seg at dette er gigantisk. Dvs. jeg som har et relativt normalt / stort voksent hode kan bruke det på den minste instillingen for hodebøylen. Bomkjøp! :( Noen anbefalinger? Det bør/må ha en funksjon for volumbegrensning, og ellers være så komfortabelt som mulig med grei lyd og lav pris.

Har ellers vurdert/ sett på

JVC HA-KD5YE

Philips SHK1030/00

men usikker på om de er noe bedre?

Budsjett: Ønsker å bruke mindre enn 1000.
Størelse: Klokker som dekker hele øret, klokker som ligger på øret, pads på øret. Ikke avgjørende, men vil anta at dekkende vil være mest behagelig på en flytur med tanke på støy. Og viktigst av alt at det passer et barn med lite hode.

Type: Åpne, lukkede, semilukket, støyreduksjon. Kan godt være åpne dersom de har god lyd, men som sagt er kanskje en fordel på fly med semi eller lukkede. Har selv Bose QC 15 som jeg er meget fornøyd med, men sprenger budsjettet litt. Jeg har ellers lurt litt på porta pro da det ser lite og nett ut, men det mangler vel volumbegrensning??

Bruksområde: Shaun the sheep etc. på fra netflix, hva de måtte ha på flyet.

lydbilde gjerne flatt, det viktigste er at de har en volumbegrensning som forhindrer øreskader.

kilde: ipad, flysete, android telefon etc.

Endret av Yamarin415
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, de du har sett på er ikke så støydempene men hvis du vil ha et parr robuste og gode headset kan jeg anbefale http://www.expert.no/hodetelefoner/akgk518dtredhodetelefon/p/9600/?q=K518

De behøver ikke være støydempende, men de må helst ha en volumreduksjonsknapp eller generelt være redusert på maks volum, og de bør være små slik at de passer på små hoder.

Litt vanskelig å finne igjen noe informasjon om det på expert sine sider, men ser de oppgir noen mål. Bare litt usikker på hva de egentlig har målt:

Bruttomål (D x B x H) 50 x 180 x 250 mm
Lenke til kommentar

Vi gikk til innkjøp av et anderson sett for barn, men det viser seg at dette er gigantisk. Dvs. jeg som har et relativt normalt / stort voksent hode kan bruke det på den minste instillingen for hodebøylen. Bomkjøp! :( Noen anbefalinger? Det bør/må ha en funksjon for volumbegrensning, og ellers være så komfortabelt som mulig med grei lyd og lav pris.

Har ellers vurdert/ sett på

JVC HA-KD5YE

Philips SHK1030/00

men usikker på om de er noe bedre?

Fant en liten artikkel som har tatt for seg noen modeller vi kankje ikke får tak i her i landet? Uansett hørtes Nabi hodetelefonene interessante ut, men usikker på størrelse da forfatteren ikke nevner noe om det.

edit: link til Nabi

Endret av Yamarin415
Lenke til kommentar

Fant en liten artikkel som har tatt for seg noen modeller vi kankje ikke får tak i her i landet? Uansett hørtes Nabi hodetelefonene interessante ut, men usikker på størrelse da forfatteren ikke nevner noe om det.

edit: link til Nabi

Fant en til som nevner noen av de jeg nevnte øverst

Spørs om jeg ikke må prøve JVC sine

Endret av Yamarin415
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...