Gå til innhold

World Wide Web: 25 år og stadig viktigere. (WWW = 666?)

Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=9KCervPARJY&index=4&list=PLF2877A31C0DB352A

Her er en spilleliste av hvordan koreansk popmusikk (K-pop) prøver å påvirke samfunnet. Si meg at dette ikke har eller at de prøver å påvirke samfunnet med det de viser i musikkvideoene?

Virker som en skjult agenda som vil ut i lyset for fullt nå. Hva venter oss i denne påvirkningskraften? Godt for samfunnet? K-pop er meget populært i Asia for tiden, og her lever det milliarder av mennesker de påvirker.

Spillelisten har videoer på ca. 5 minutter til sammen 40-50 minutter.

Håper du kan se noen og si meg din reaksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er musikk. Mennesker liker musikk.

Finnes det noe her i verden som er populært uten at du tror det ligger en skjult agenda bak?

Får du noe input fra verden som ikke kommer fra konspirasjonsteoretiker videoer på youtube?

Tror du hver eneste youtube med illuminati i tittelen er fakta?

Det ser jo bare ut som du har en mental lidelse. En opphengthet i å tro at illuminati står bak alt.

Mens virkeligheten holdes langt unna dine rekkevidder. Du er ikke engang klar over at de som trekker i de øverste snorene er kristne, det er de som lurer folket og sitter med all makt i denne verden. Men de er flinke til å lure fjols til å tro på julenissen, illuminati og fandens oldemor.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Håper du kan se noen og si meg din reaksjon.

Jeg tok å sjekket siden deres, og etter det jeg kunne se så er de voldsomt opptatt av penger, og det er jo greit nok. Men i min søken etter sannhet, så har jeg erfart at de største løgnerne er ofte de som fokuserer på nettopp inntjeningen for egen del, så derfor tror jeg ikke på "katastrofemeldingen" deres. Selv benytter jeg meg av en lære, som vi alle har tilgang til, og den koster ingenting - jeg vet jo ikke om den vil føre meg helt frem til selve sannheten, men det faktum at den har åpen tilgang for alle, gjør at man trykt kan avvise alle sjarlataner som skal kun fore sine egne lommebøker, på bekostning av søkende og kanskje litt naive mennesker.

Live well and be happy :)

Lenke til kommentar

XXX skal visst også være djevelsk. Det er interessant å lese litt om sånne ting, men pass opp for tidsbruken.

Generelt kan man spørre: Bringer det deg nærmere Gud å lese alt du kommer over om Illuminati? Det enkle svaret er nei.

Plutselig har man brukt 20 år av sitt liv på å lese om Illuminati.

En mulig interessant detalj er at Angelica Zambrano hevder at alle personene hun så i sin helvetesvisjon, hadde merket 666 i pannen.

Lenke til kommentar

Lese 20 år om noe som bare er fantasi skapt av psykisk svake mennesker.

XXX er djevelsk, fox er djevelsk, hva er det egentlig som ikke er djevelsk? Noen kristne sier at katolisismen er djevelsk. Andre kristne sier at protestantismen er djevelsk. Noen kristne sier at hardingfele er djevelsk. Andre kristne sier at tegneserier er djevelsk. Noen kristne sier at fargetv er djevelsk. Andre kristne sier at internett er djvelsk. Noen kristne sier at seksualundervisning er djevelsk. Andre kristne sier at kvinner er djevelsk.

Noe som er fullstendig uinteressant er hva Angelica Zambrano sier om personene hun fantaserer om.

Lenke til kommentar

"...det betyr "WWW" på et eller annet hebraisk?"

Hvis man fristiller dem til å være enkelt-V så blir det seks fristilte 5-tall etter etruskisk tallsystem. Romerne tok dette tallsystemet som sitt eget. Det var også romerne som drepte Jesus. Er dette en tilfeldighet?

Hvis man bryter med reglene så betyr seks 5-tall 30. Seks ganger fem-tall er altså seks ganger fem, hva betyr det at det mangler bare ett tall på å være seks ganger seks ganger seks? Symboliserer det Han ene som er tatt bort fra oss?

Hvis man derimot ikke bryter med reglene, får man 5 5 5 5 5 5. Hvis man slår opp i femte bok, femte kapittel, femte side, femte vers, femte linje, femte ord, får man... et spesifikt ord. Avhengig av hvilken oversettelse man leser. Hva betyr egentlig dette?

Er ikke dette ting man burde spørre seg selv?

Svarene er:

- Nei, faktisk ikke en tilfeldighet, Romerriket var stort og varte lenge. Ellers ikke noen sammenheng.

- Det betyr bare en ting: at man leter etter sammenhenger på ting som ikke henger sammen.

- Nei, det symboliserer ingenting, bare at man leter etter sammenhenger på ting som ikke henger sammen.

- Det betyr ingenting, utover at man leter etter sammenhenger på ting som ikke henger sammen og strengt tatt ikke på noe vis KAN henge sammen, siden man ikke bruker originalmanuskriptene (som i stor grad ikke finnes i en form som gjør det mulig).

Og til slutt, det viktigste spørsmålet:

- Nei. Å lete etter sammenhenger i ting som ikke henger sammen er et tegn på mental lidelse. Dersom man finner sammenhenger der ingen sammenheng kan finnes, er det et tegn på at man trenger hjelp.

Jeg tror jeg er tøff. Men dersom jeg merket symptomer på at jeg trenger hjelp på det mentale planet, ville jeg nok ha gjort meg selv liten nok til å kontakte helsevesenet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En ting er å lete etter, noe annet blir å (ufrivillig) erfare sammenhenger og mønster. Har du aldri merket noen fenomener som går igjen?

Visse ordtak er ikke tatt helt ut av lufta tror jeg. Som "ja er det ikke typisk". For temmelig ofte er det snodig hvor erketypisk noe kan være.

Lenke til kommentar

Ufrivillig være offer for sitt eget svake sinn og feilkoblingene det gjør.

Selvsagt har alle mennesker erfart fenomener som går igjen. Hjernen er utviklet til å alltid lete etter mønstere for å prøve å forstå sammenhenger.

"Oi, jeg tenkte på person x i det person x ringte meg"

"Person y ble født på samme dag som person z døde"

"Jeg mistet lommeboka på fredag den 13"

"Igår tråkket jeg på en snegle, idag regner det"

Jeg hørte engang fra en kristenfundamentalistisk konspirasjonsteoretiker at en musikkvideo for en populær amerikansk artist var laget med temaet "sekt og okkultisme" skulle bevise at denne artisten faktisk var okkult.

Her senest kan vi set at "oi, er det ikke typisk, KPOP er populært! Populært = illuminati, så er det jo helt åpenbart? Illuminati står bak KPOP".

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det noe her i verden som er populært eller suksessrikt uten at det er illuminati som står bak?

Generelt sier Bibelen at Jesus hater det som er høyt æret av verden.

Søk gjerne det lave, sier Bibelen. Det var jo på bakgrunn av en slik tankegang at Frans av Assisi kastet sin fars tøyruller og penger ut av vinduet, og gikk ut for å gi mat til de spedalske.

Angående www, ville jeg nok heller sett på at det betyr world wide web, nemlig som et gigantisk edderkoppnett. Og de åndelige implikasjoner dette har.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fiffig av deg, men Jesus må bli tilbedt i ånd og sannhet. De som velger dette går på den smale vei.

Miljøene i filmer og dataspill tilsvarer ofte de miljøene som okkultister ser i sine astralreiser. Åndene har gjort seg kjent for rockeband, og derfor kan du bare bla i cd-hyllene for Heavy metal, og se etter tegninger av slike ånder.

F.eks. her:

guitarherodemon.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Der har du friheten og den eneste veien ut av lenkene og det klamme grepet fra jesus.

Det er for oss som føler kristendommens nærvær som en giftgass som kveler individet og fri tanke.

Jesus må ikke bli tilbedt i hverken ånd eller sannhet. For da blir du en slave. Og når man allikevel aldri kan bli tilgitt etter å ha benektet den hellige ånd så er man garantert frihet fra lyspesten.

satanic-pentagram-a.jpg?w=450

Evig er krigen.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Du tenker nok helt feil, og utfra jordisk matriell forankring (eller fastlenking) der du. Såpass skjønner jeg. Du har nok misoppfattet en del saker og ting, og det er greit at Kristen lære må ta noe av skylden for det. De er ikke alltid like flinke å formidle de de mener å formidle. Noen av dem har nok misforstått selv også.

Lenke til kommentar

Der har du nok misforstått for jeg tenker helt riktig. Det som er viktig å forstå er å være nøyaktig. Det er helt riktig at de kristne må ta mye av æren for de lenkene og det slaveriet som følger i kristendommens slep. Men fastlenking er det også helt uavhengig av kristne, og ren frihet får man ved å ta avstand fra denne lyspesten som oppleves som en bitter kreft.

Og etter at man har benektet den hellige ånd er man fullstendig vaksinert og trenger aldri bekymre seg igjen.

600.jpg

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Har du kanskje foretatt noen astralreiser selv, siden du ble så tråkket på tærne av den bemerkningen? Jeg skulle egentlig skrive at det er vanlig å se enorme edderkopper i astralreiser. F.eks. ser man en i filmen "Ringenes herre. To tårn" (tror det er den filmen).

Hvem som skal vinne den endelige kampen, kommer det jo alltid til å være uenighet om. Men det bør være et kraftig hint at Lucifer og englene ble kastet ned i helvete, før de klarte å bygge seg en viss posisjon her på jorda ved å friste menneskene også. Hvordan skal de i mellomtida ha bygd opp mer makt overfor Gud? Ved hjelp av deg og dine våpen? Kan forsikre deg om at du ikke får tatt med noen håndgranat eller andre våpen til den andre siden.

Lenke til kommentar

Ringenes Herre - To Tårn er ingen astralreise. Forfatteren John Ronald Reuel Tolkien ble selv bitt av en edderkopp som barn, noe som kan ha festet seg i underbevisstheten hans.

Det er med andre ord ikke snakk om noen astralreise her.

Og under astralreiser er det helt umulig å se edderkopper, det har heller aldri skjedd.

Lenke til kommentar

Har du kanskje foretatt noen astralreiser selv, siden du ble så tråkket på tærne av den bemerkningen? Jeg skulle egentlig skrive at det er vanlig å se enorme edderkopper i astralreiser. F.eks. ser man en i filmen "Ringenes herre. To tårn" (tror det er den filmen).

Har da sett filmer med enorme edderkopper før... Går ut i fra at alanger og edderkopper så og si alltid fremstilles på de ondes side er på grunn av vårt instinkt om å holde oss langt unna dem.. og det derfor føles riktig...

Hvem som skal vinne den endelige kampen, kommer det jo alltid til å være uenighet om. Men det bør være et kraftig hint at Lucifer og englene ble kastet ned i helvete, før de klarte å bygge seg en viss posisjon her på jorda ved å friste menneskene også. Hvordan skal de i mellomtida ha bygd opp mer makt overfor Gud?

Ynkelig gud denne yahwe egentlig... Om historien om denne lusifer hadde vært sann..

Ved hjelp av deg og dine våpen? Kan forsikre deg om at du ikke får tatt med noen håndgranat eller andre våpen til den andre siden.

Tror ikke du er i noen posisjon til å garantere noe som helst jeg Frankline, like lite som noen andre er det... :) Du kan innbilde deg at du kan det, men det er også alt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...