Niklasp Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Stallion83 er verdens første Xbox-spiller som når den magiske grensen.Han har fått én million «achivement»-poeng Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Det er mye spilling asså. 1 Lenke til kommentar
Sr_Draco Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Fikk meg til å tenke på noen andre som også fikk 1 million poeng... http://www.youtube.com/watch?v=XWuSPclItTA 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg ~ David ~ Skrevet 13. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2014 Hvorfor det? Jeg synes det er godt jobbet! Jeg var achievementjeger selv en stund, med 3. plass i Norge som beste plassering. Det tok imidlertid for mye fokus fra andre aspekter av spillingen, og jeg bestemte meg for å slutte. Jeg sanker de poengene jeg kan fortsatt de få gangene jeg faktisk har tid til å spille overhodet, men det stopper der. Synes det er kult at han endelig har nådd målet. Gratulerer, Stallion83 12 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Tenk om han hadde brukt like mye energi og dedikasjon på noe som var bra for folk. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Merko Skrevet 13. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2014 Tenk om han hadde brukt like mye energi og dedikasjon på noe som var bra for folk. Tenk om du gjorde det samme. 30 Lenke til kommentar
Megalaks Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Kan man bruke poengene til noe? 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Kan man bruke poengene til noe? E-penis. 7 Lenke til kommentar
Blake Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg trodde det bare var fjortiser som brydde seg om disse poengene. 3 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Kan man bruke poengene til noe? Ikke annet enn for å vise seg frem. Men jeg blir ikke overrasket om han mottar litt sponsorpenger eller andre endorsements. Det er mye annet rart folk gjør som betaler seg, så hvorfor ikke dette.. Men poengene i seg selv er ikke verdt noe, annet enn poeng på et leaderboard. Jeg trodde det bare var fjortiser som brydde seg om disse poengene. Der tok du feil, gitt. Kan være andre ting du tror som er feil også da.. Du bør ta en gjennomgang av alt du tror, og se om det er noe du kan revurdere? Skjønner at 'haters gonna hate', men dette er da ikke verre enn andre hobbyer eller ting å bruke tid eller penger på. 9 Lenke til kommentar
Megalaks Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ah, takk for svar. Så for meg at man kunne bytte det inn i spill eller andre ting fra ulike sponsorer. Hadde vært stilig. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Helt utroli, uansett hva man måtte mene om sliek prestasjoner. Jeg brukte opp dette prestasjonsjaget i spill før lanseringen av PS2 og Xbox, så jeg makter ikke tanken på å kjempe for alle disse poengene Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ironisk nok med ein avatar som ser ut til å stamme fra eit eldre spill. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Tenk om han hadde brukt like mye energi og dedikasjon på noe som var bra for folk. Tenk om du gjorde det samme. Jeg forsøker, hva med deg? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Tenk om han hadde brukt like mye energi og dedikasjon på noe som var bra for folk. Tenk om du gjorde det samme. Jeg forsøker, hva med deg? Synes bare det var litt ironisk at du syter over en fyr som spiller (sannsynligvis noe mer enn gjennomsnittet) istedet for å hjelpe andre.. når du selv sikkert bruker like mye tid som han på forums hvor du klager over ting. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Tenk om han hadde brukt like mye energi og dedikasjon på noe som var bra for folk. Tenk om du gjorde det samme. Jeg forsøker, hva med deg? Synes bare det var litt ironisk at du syter over en fyr som spiller (sannsynligvis noe mer enn gjennomsnittet) istedet for å hjelpe andre.. når du selv sikkert bruker like mye tid som han på forums hvor du klager over ting. Dustete kommentar fra deg. Vi har bevis for at duden i artikkelen spiller mye/ har brukt enorme mengder til på dette. Du antar at Merko bruker mye til på forum etc og antagelsene dine er grunnløse uten noe bevis i det hele tatt. Kanskje Merko er som meg, leser noen artikler her i uka og gjør andre ting resten av tiden. Du vet ingenting om hvor mye han hjelper andre. Og for sikkerhets skyld så kan jeg informere om at jeg bruker for lite tid på å hjelpe andre, så slipper du å komme med noen antagelser vedrørende meg 1 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Np, har 17,000 poeng jeg, detta klarer jeg lett. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ironisk nok med ein avatar som ser ut til å stamme fra eit eldre spill. Hva har det med saken å gjøre? Ikke unormalt å ha spilling som hobby. Men han fyren der har jo tippet over for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg